2024/04/19

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

“آسیاتک” به بالاترین میزان درآمدی خود رسید

“آسیاتک” به بالاترین میزان درآمدی خود رسید

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال 1401 میزان درآمد عملیاتی خود را از بخش‌های «خدمات اینترنت، فناوری اطلاعات و فروش کالا» شناسایی کرد، “آسیاتک” میزان درآمدی که از فروش و ارائه خدمات در این دوره به دست آورد بالغ‌بر 137 میلیارد تومان بود.

“آسیاتک” میزان درآمدی که در 12 ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی از فروش و ارائه خدمات در کارنامه مالی خود شناسایی کرد برابر با مبلغ یک هزار و 300 میلیارد تومان بود، در این دوره 12ماهه میزان سرمایه به ثبت رسیده از سوی “آسیاتک” 200 میلیارد تومان بود و همچنین در اسفندماه این شرکت به میانگین درآمدی 108 میلیارد تومان رسید.

روند درآمدزایی ” آسیاتک “

“آسیاتک” در پایان اسفندماه سال 1401 درآمد ماهانه‌ای که از ارائه خدمات و فروش در کارنامه مالی خود به اطلاع سهام‌داران رساند نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد 101 درصدی را مشاهده کرد و در مقایسه با بهمن‌ماه نیز افزایش 13 درصدی درآمد عملیاتی را تجربه کرد.

این شرکت در اسفندماه 29 درصد افزایش درآمد نسبت به میانگین 11 ماه گذشتة سال 1401 را تجربه کرد.
همان‌طور که گفته شد “آسیاتک” درآمد تجمیعی که در 12 ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون به ثبت رساند برابر با مبلغ یک هزار و 300 میلیارد تومان است که در این دوره رشد 56 درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کرد.

تفکیک درآمدزایی ” آسیاتک “

بیشترین درآمدزایی که شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در اسفندماه سال 1401 به ثبت رساند مربوط به «درآمد خدمات اینترنت» با 84 میلیارد تومان بود که در مقایسه با بهمن‌ماه شاهد افزایش 4 میلیاردتومانی بود، میزان درآمد حاصل‌شده از بخش خدمات اینترنت در بهمن‌ماه دربرگیرندة 62 درصد از درآمد ماهانه “آسیاتک” بود.

مابقی درآمد‌هایی که آسیاتک از بخش‌های «خدمات فناوری اطلاعات و فروش کالا» شناسایی کرد به ترتیب برابر با 48 میلیارد تومان و 4 میلیارد تومان بود.

” آسیاتک ” در این دوره ماهانه درآمد عملیاتی خود را به بالاترین میزان رساند و اسفندماه راه به‌عنوان برترین ماه خود در 2 سال گذشته نشان داد و عملکرد خوبی از خود برجای گذاشت.

پایان مطلب

مرجع: بورس نیوز

برگرفته از سیگنــال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *