اعلام برندهی قرعهکشی برند کلییر
احتمالا میدانید که کمپین یورو ۲۰۲۰ با همراهی برند کلییر، از تاریخ ۲۱ خرداد ماه شروع و تا روز ۲۵ تیرماه در دیجیکالا ادامه داشت.
در طول مدت این کمپین، تعداد ۴۳۸۷ نفر محصولات کلییر را خریداری کردند که برای این افراد بر اساس میزان خرید انجام شده، امتیازاتی در نظر گرفته شده بود که با استفاده از این امتیازات میتوانستند در قرعهکشی پایان کمپین شرکت و شانس خود را برای برنده شدن یک دستگاه PS5 امتحان کنند.
در طول کمپین، خرید بیشتر به معنای شانس بیشتر برای برنده شدن بود.
قرعهکشی این کمپین در تاریخ ۱۹ مردادماه با حضور جمعی از همکاران مجموعهی یونیلور و دیجیکالا در دفتر مرکزی دیجیکالا برگزار شد و برندهی خوش شانس این کمپین خانم «هاله هادیزاده» هستند.