سایت ارزی (Arzee)/سیگنال به عنوان مرجع تولید محتوا و ارائه خدمات مالی، مفتخر به میزبانی از 5 میلیون نفر کاربر بازارهای مختلف است که از طریق پلتفرم‌های متنوع مخاطب خدمات سیگنال هستند. دسترسی به دنیایی از محتوای آموزشی و تحلیلی درقالب‌های متنوع نظیر ویدئو، مقاله، پادکست هم از طریق نصب اپلیکیشن سیگنال و هم با مراجعه به سایت سیگنال برای مخاطبان محترم میسر می‌باشد.

البته تمام خدمات سیگنال در موارد بالا خلاصه نمی‌شود، امکان ثبت نام در کارگزاری‌ها و انجام احراز هویت غیرحضوری سجام از دیگر خدمات اپلیکیشن سیگنال محسوب می‌شود.

سه ماه آخر سال 98 و ابتدای سال 99 با توجه به همزنانی پاندمی کرونا و افزایش چشمگیر متقاضیان احراز هویت و ثبت نام برای ورود به بازار سرمایه، نگرانی بسیاری از متخصصان حوزۀ درمان را در پی داشت.

سیگنال به عنوان اولین سامانه ارائه دهنده خدمات احراز هویت غیرحضوری، سهم قابل توجهی در کاهش صف‌های شکل گرفته مقابل دفاتر پیشخوان داشت.

سامانه احراز هویت غیرحضوری سیگنال به دلیل سرعت و دقت بالای خود، در عرض ۲ سال با احراز بیش از پنج و نیم میلیون نفر، علاوه بر کمک به صرفه جویی در زمان هموطنان، نقش به سزایی در حفظ سلامت جامعه ایفا کرد.

انجام این تعداد احراز هویت غیرحضوری ممکن نبود مگر با تلاش و تخصص کارشناسان سیگنال که به پشتوانه زیرساخت‌ها و با استفاده از فناوری هوش مصنوعی صورت گرفت.

برای درک بهتر این تعداد از احراز هویت به مثال زیر دقت کنید:
یک دفتر پیشخوان را تصور کنید که با 5 باجه 8 ساعت مفید کاری را بدون توقف صرف احراز هویت مراجعین می‌کند.
با در نظر گرفتن متوسط زمان لازم برای احراز هویت حضوری، این دفتر پیشخوان بعد از 50 سال می‌تواند به رکورد 5/5میلیون احراز هویت دست پیدا کند.
این بدان معناست که سامانه احراز هویت غیر حضوری سیگنال در کمتر از دو سال، به اندازه فعالیت بدون توقف یک دفتر پیشخوان طی 50 سال بازدهی داشته است.

 

گفتیم یکی از خدمات سیگنال تولید محتوای آموزشی، تحلیلی و ارائه گزارش روزانه بازارهای مالی مختلف است، که امکان دسترسی به این محتوا از طریق نصب اپلیکیشن سیگنال و مراجعه به سایت سیگنال برای تمام کاربران بازارهای مالی ممکن خواهد بود.

اپلیکیشن سیگنال فقط در یک روز مخاطب بیش از 500 هزار کاربر مختلف بود است و از طریق دوازده کاشی مختلف، جدیدترین‌های هر بازار مالی را به صورت رایگان و لحظه‌ای در اختیار مخاطبان خود قرار داده تا نقش به سزایی در آگاهی و تسلط کاربران بر بازارهای مالی ایفا کند.

در ادامه به ترتیب به آمار هر کدام از موارد فوق نگاهی خواهیم داشت.

حجم محتوای تولید شده توسط تیم سیگنال:

صد و بیست و چهار میلیون و هشتصد و دوازده هزار (124812000) تعداد کلماتی‌ست که توسط کارشناسان سیگنال در مقالات آموزشی و مقالات تحلیلی به صورت روزانه نوشته شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

زمانی متوجه حجم محتوای تولیدی سیگنال در قالب مقالات می‌شویم که بدانیم با درنظر گرفتن استانداردهای موجود برای چاپ کتاب سیگنال می‌توانست یک جلد کتاب چهل و نه هزار دویست (49200) صفحه‌ای، یا چهار هزار و نهصد و نود و دو(4992) جلد کتاب 100 صفحه‌ای باشد.

 

تا به این لحظه سیگنال برای کمک به درک بهتر مفاهیم و داده‌های بازارهای مالی بیش از 600 ویدئو آموزشی-تحلیلی تولید کرده است که محتوای ویدئویی بالغ بر چهار میلیون و سیصد هزار بار بازدید شده.
ویدئوهای آموزشی و تحلیل سیگنال به اندازه 60 هزار فیلم سینمایی نگاه مخاطبان را به خود معطوف کرده است.

اخبار منتشر شده در پلتفرم‌های مختلف سیگنال، با درنظر گرفتن استانداردهای موجود برای خبرگزاری‌ها در زمینه تولید روزنامه، برابر با دو هزار و چهارصد و چهل و هشت (2448) روزنامه رسمی است.
سیگنال تا به امروز بیش از 124000 خبر را از طریق پلتفرم‌های مختلف به گوش مخاطبان خود رسانده است.

بنا به گزارش تیم دیتای سیگنال، تا به حال بیش از 80 میلیون داده توسط سرورهای سیگنال پردازش شده است که این میزان بیانگر گستردگی حوزه توجه و عملکرد تیم سیگنال می‌باشد.

این گوشه‌ای از میزبانی سیگنال از 5 میلیون مخاطب خود بود. بدیهی است که تلاش متخصصان سیگنال جز بهبود هرچه بیشتر این میزبانی نیست. سیگنال با توجه به حسن انتخاب 5 میلیون کاربری که به سیگنال اعتماد
کرده اند خود را موظف به ارائه کاربردی‌ترین محتوا و خدمات می‌داند تا تجربه شیرین مخاطبان خود را از حضور در بازارهای مالی مختلف رقم بزند.

سیگنال به خانواده 5 میلیونی خود افتخار می‌کند.