1403/01/10

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

یک کیف پول حاوی ۱۵ میلیون دلار بیت کوین پس از ۸ سال فعال شد

یک کیف پول حاوی ۱۵ میلیون دلار بیت کوین پس از ۸ سال فعال شد

یک کیف پول حاوی ۱۵ میلیون دلار بیت کوین پس از ۸ سال فعال شد

یک آدرس قدیمی بیت کوین که از سال ۲۰۱۳ هیچ تراکنشی انجام نداده بود، به‌تازگی مجدداً پس از ۸ سال فعال شده است. مالک این کیف پول تاکنون حدود ۴,۲۶۶ درصد سود کرده است.

به گزارش یوتودی، بر اساس اطلاعات موجود در پلتفرم ویل اَلرت (Whale Alert) که فعالیت‌های نهنگ‌های ارز دیجیتال را بررسی می‌کند، یک کیف پول حاوی ۴۰۷ بیت کوین (حدوداً ۱۵.۵ میلیون دلار) که از سال ۲۰۱۳ هیچ تراکنشی انجام نداده بود، امروز مجدداً فعال شده است.

ارزش این بیت کوین‌ها در زمان خرید، یعنی سال ۲۰۱۳، حدود ۳۵۵,۲۵۴ دلار بود که نشان می‌دهد مالک آن ۴,۲۶۶ درصد سود کرده است. قیمت بیت کوین هنگام انتشار این خبر حدوداً ۳۸,۰۰۰ دلار است. این کیف پول قدیمی ساعاتی پیش تقریباً تمام موجودی خود را به حساب دیگری منتقل کرده است و در حال حاضر تنها چیزی حدود ۳ دلار بیت کوین موجودی دارد.

احتمال دارد صاحب این کیف پول تا به امروز کلمات بازیابی آن را فراموش کرده باشد و پس از مدت‌ها آن را به یاد آورده یا به طریقی دیگر باز کرده باشد. از طرف دیگر، شاید این شخص اعتقاد راسخی به بیت کوین دارد و در این مدت تصمیم داشته است سرمایه خود را هولد کند.

در چند ماه گذشته، کیف پول‌های بیت کوین زیادی پس از سال‌ها فعال شده‌اند. معامله‌گران معمولاً به فعالیت کیف پول‌هایی علاقه نشان می‌دهند که قدمت آنها به سال ۲۰۱۱ باز می‌گردد؛ چراکه احتمالاً با ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت کوین، یا افراد نزدیک به آن مرتبط هستند.

شایان ذکر است که یک کیف پول قدیمی حاوی ۵ میلیون دلار اتریوم نیز در اواخر ماه فوریه (بهمن)، بعد از ۶ سال مجدداً فعال شده بود.

منبع: ارزدیــجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *