1403/01/09

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

گوشی جان‌سخت نوکیا XR20 با ۴ سال پشتیبانی نرم‌افزاری معرفی شد

گوشی جان‌سخت نوکیا XR20 با ۴ سال پشتیبانی نرم‌افزاری معرفی شد

بالاخره همانطور که انتظار داشتیم شرکت HDM ساعاتی قبل از گوشی جان‌سخت نوکیا XR20 رونمایی کرد. مهم‌ترین ویژگی این گوشی بدنه‌ی آن است که دوام فوق‌العاده‌ای را به ارمغان می‌آورد و مثلا می‌توانیم به پشتیبانی از استاندارد نظامی MIL-STD810H اشاره کنیم که این یعنی اگر از ارتفاع ۱٫۸ متری سقوط کند، متحمل آسیب مهمی نخواهد شد.

همچنین نباید بهره‌گیری از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را از قلم بیندازیم. در ضمن به لطف تعبیه‌ی شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس در پنل جلویی، به نظر می‌رسد کاربران نوکیا XR20 برای این گوشی نیازی به استفاده از کیس محافظ نخواهند داشت.

نوکیا XR20

این گوشی جان‌سخت مجهز به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی LCD با رزولوشن FHD+ است که حداکثر روشنایی آن به ۵۵۰ نیت می‌رسد و کاربران حتی با انگشت‌های خیس و دستکش هم می‌توانند از آن استفاده کنند. قلب تپنده‌ی آن اسنپدراگون ۴۸۰ است که از اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کند و ۶ گیگابایت رم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. کاربران برای خرید این گوشی باید به فقط ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بسنده کنند ولی به لطف پشتیبانی از کارت حافظه microSD امکان افزایش ظرفیت حافظه وجود دارد.

در پنل پشتی تنها دو دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی تعبیه شده که این دو دارای فلش LED اختصاصی هستند. همچنین در حفره‌ی نمایشگر هم یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با فوکوس ثابت برای ثبت عکس‌های سلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گوشی با اندروید ۱۱ به دست کاربران می‌رسد و نوکیا وعده داده که به مدت ۳ سال نسخه‌های اصلی اندروید را دریافت می‌کند و برای ۴ سال آپدیت‌های امنیتی برای این گوشی ارائه می‌شود.

از دیگر مشخصه‌های این گوشی می‌توانیم به داشتن اسپیکرهای استریو با حداکثر توان ۹۶ دسی‌بل و فناوری پخش OZO برای بهبود کیفیت اشاره کنیم. حسگر اثر انگشت نوکیا XR20 در لبه‌ی کناری بدنه تعبیه شده و یک دکمه هم در بخش فوقانی قرار دارد که کاربران می‌توانند آن را برای کارهای مختلف شخصی‌سازی کنند.

نوکیا XR20

انرژی این گوشی از طرف باتری ۴۶۳۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و نوکیا وعده داده که می‌تواند به مدت دو روز انرژی موردنیاز را تامین کند. همچنین باید خاطرنشان کنیم این باتری از شارژ سیمی ۱۸ وات و بی‌سیم ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند.

نوکیا XR20 در رنگ‌های آبی یا خاکستری راهی بازار می‌شود و صرفا یک مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی آن با قیمت ۵۵۰ دلار به دست کاربران می‌رسد. فروش این گوشی از تاریخ ۲۴ آگوست (۲ شهریور) آغاز می‌شود.

  • ۱۰ گوشی موبایل تأثیرگذار که در تاریخ ماندگار شدند

منبع: GSMArena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *