تسنیم/ درخواست مردم در تماس با خبرگزاری تسنیم از مسئولان صنعت برق کشور، تطابق قطعی های برق با جداول اعلام شده و جلوگیری از تکرار متناوب قطع و وصل برق در یک شبانه روز است.

در حالی که از روز گذشته انتشار جداول خاموشی‌های برنامه ریزی شده در برخی استان‌ها آغاز شد و امروز نیز شاهد انتشار جداول خاموشی های برنامه ریزی شده در استان تهران و برخی دیگر از استان‌ها بودیم، نامنظمی خاموشی ها در برخی نقاط، گلایه مردم را به دنبال داشته است.
طبق جداول اعلام شده، هر منطقه حداکثر 2 ساعت شاهد قطعی برق در روز خواهد بود اما در برخی مناطق، گزارش های مردمی حاکی از بروز خاموشی های بیش از 2 ساعت و گاها بیش از 3 ساعت است.
برخی از مشترکان نیز از بروز خاموشی های متعدد در طول روز گلایه داشته اند. به گفته این دست از مشترکان، طی امروز و روزهای گذشته، 2 یا 3 بار برق آنها در طول یک شبانه روز قطع شده است. مشترک دیگری نیز از غرب تهران از بروز قطعی های کوتاه مدت اما به تناوب گلایه داشت به طوری که از صبح امروز تا ظهر دو نوبت قطع و وصل برق با فاصله هر وقت و وصل 15 دقیقه در محل سکونت این مشترک رخ داده و در بعدازظهر نیز شاهد قطعی برق بیش از یک ساعته بوده است.
قطعی های نامنظم و متناوب برق علاوه بر اختلالی که در روند زندگی روزمره مردم به وجود آورده، نگرانی از آسیب دیدن احتمالی وسایل برقی منزل را برای مشترکان به دنبال داشته است و درخواست مردم در تماس با خبرگزاری تسنیم از مسئولان صنعت برق کشور، تطابق قطعی های برق با جداول اعلام شده و جلوگیری از تکرار متناوب قطع و وصل برق در یک شبانه روز است.