تجارت نیوز/بسیاری از کارشناسان عقیده دارند بیت‌کوین قبل از شروع روند صعودی یک ریزش به کانال ۲۰ هزار دلار دارد و این ریزش می‌تواند فرصتی طلایی برای فعالان بازار رمزارزها باشد.

بیت‌کوین در محدوده ۳۰ هزار دلار نوسان دارد و بیشترین حجم معاملات این ارز نسبت به چند سال گذشته در محدوده قیمتی ۳۱ تا ۳۴ هزار دلار رقم خورده است. کارشناسان عقیده دارند هولدرها در حال خریداری بیت‌کوین هستند اما بزرگان بازار هنوز بیت‌کوین نخریدند و انتظار کاهش قیمت بیشتر دارند.
ابوالفضل قاسمی، کارشناس بازارهای مالی در رابطه با شرایط بازار گفت: به صورت کلی میزان سفارشات بازار به گونه‌ای است که می‌تواند قیمت بیت‌کوین را بالای ۳۰ هزار دلار نگه دارد اما برای شروع روند صعودی و افزایش تقاضا از سوی بزرگان، به ریزش بیت‌کوین به کانال ۲۰ هزار دلار نیاز داریم.

این کارشناس در ادامه گفت: ریزش به کانال ۲۰ هزار دلار محتمل است و این موضوع باعث می‌شود تقاضا در بازار افزایش پیدا کند اما اگر این اتفاق هم نیوفتد بازار اصلاح زیادی کرده است.

این کارشناس در رابطه با فرصت طلایی بازار گفت: ریزش به کانال ۲۰ هزار دلار زیاد طولانی نیست و به نظر می‌رسد اگر اتفاق بیوفتد یک فرصت طلایی برای فعالان بازار است.

قاسمی در رابطه با احتمال پایان روند صعودی بیت‌کوین گفت: احتمال دارد که روند صعودی تمام شده باشد که در آن صورت بیت‌کوین چند سالی در محدوده ۲۰ تا ۴۰ هزار دلار نوسان می‌کند و بعد رشد شروع می‌شود. اما اگر سوپراسکیل

بازار از دیروز تا امروز
بیت‌کوین نسبت به هفته گذشته بیش از ۶ درصد ریزش کرده است و آلت‌کوین‌ها هم در نمودار چهار ساعته سیگنال‌های خوبی مخابره نمی‌کنند.
پولکادات نسبت به هفته گذشته ۲۰ درصد ریزش کرده و بسیاری از کارشناسان عقیده دارند ریزش بیشتر هم محتمل است.


ارز دیجیتال BAT در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ درصد رشد کرده و بیشترین رشد را در میان ارزهای دیجیتال دارد.

فعلا بازار روندی نوسانی دارد و احتمال ریزش بیت‌کوین از محدوده ۳۰ هزار دلار زیاد است.