سایت ارزی (Arzee)/ مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: مجوز بنگاه‌داری را در شهر پردیس طی چند هفته گذشته کاهش داده‌ایم تا دلالان ساماندهی شوند.
 
مهدی هدایت در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه واحد رفع نقص را در فاز‌های مختلف برای رسیدگی به مشکلات متقاضیان در فاز‌های مختلف ایجاد کرده‌ایم گفت: در یکی دو هفته گذشته به تمامی مشکلات در حوزه پیمانکاری رسیدگی کرده‌ایم و اگر مشکلی هم در تحویل واحد‌ها وجود داشته باشد رسیدگی می‌کنیم.

او با بیان اینکه پیگیری‌های مشکلات متقاضیان را در دستور کار خود قرار داده‌ایم گفت: در صورتی که مالکان از پیمانکاران خود برای ساخت این واحد‌ها راضی نباشند خلع ید می‌شوند و پیمانکاران موظف هستند که تمامی نواقص واحد‌های مسکن مهر را رفع کنند.

هدایت همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره جلوگیری از حضور  دلالان در شهر پردیس گفت: پرونده حضور دلالان بسیار قطور‌تر است چرا که در پردیس به دلیل افزایش قیمت در شهر تهران میزان متقاضیان بیشتر شده و با توجه به انبوه تولید مسکن در پردیس دلالان در این شهر نسبت به سایر شهر‌ها حضور پر رنگ تری دارند.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس اظهار کرد: با تدابیر شورای تامین، حضور دلالان را در پردیس ساماندهی خواهیم کرد و به همین دلیل مجوز حضور بنگاه‌ها در فاز‌های مختلف را کاهش داده‌ایم و در چند ماه گذشته هیچ مجوزی صادر نکرده‌ایم.

او ادامه داد: تعهد و کثرت دلالان در پردیس در مقایسه با سایر شهر‌ها بیشتر است و به همین دلیل محدودیت‌هایی را در تاسیس بنگاه‌ها ایجاد کرده‌ایم و در چند ماه گذشته مجوز بنگاه داری را صادر نکرده‌ایم تا بتوانیم از این طریق آن‌ها را ساماندهی کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: ایجاد چنین مشکلاتی به دلیل بحث‌های اقتصادی در کشور و افزایش سرمایه گذاری در این حوزه است.

او همچنین در مورد آخرین وضعیت مترو پردیس هم گفت: جلسات متعددی در مورد پروژه مترو با حضور معاون اول رئیس جمهور و مکاتباتی هم با نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه داشته‌ایم و مقرر شده که اجرای مترو در دستور کار و در اولویت قرار بگیرد. همچنین امیدواریم در هفته‌های آینده شاهد کلنگ زنی این مترو باشیم.