صدا و سیما/بانک مرکزی آخرین تغییرات اعمال شده در کارمزد خدمات بانکی را اعلام کرد زمان اجرای این بخشنامه جدید اول آذر خواهد بود.

 براساس ابلاغیه جدید بانک مرکزی به بانک‌ها کارمزد خدمات بانکی، کارت به کارت به ازای انتقال هر یک میلیون تومان از ۵۰۰ به ۶۰۰ تومان تغییر خواهد کرد و در صورت افزایش هر یک میلیون تومان در فرایند کارت به کارت معادل ۲۴۰ تومان به این هزینه افزوده می‌شود.
طبق مصوبه‌ای که از آذر ماه اجرا می‌شود، کارمزد انتقال وجه بین‌بانکی پایا یک صدم مبلغ تراکنش با کف ۲۰۰ تومان و تا سقف ۲۵۰۰ تومان خواهد بود.
همچنین، کارمزد انتقال وجه بین‌بانکی ساتنا نیز ۲ صدم درصد مبلغ تراکنش تا سقف ۲۵۰۰ تومان تعیین شده است.
برهمین اساس هزینه اعلام مانده کارت و صورت حساب ۱۰ گردش آخر معادل ۲۴۰ تومان و اعلام مانده کارت از طریق خودپرداز‌ها به قیمت ۱۲۰ تومان خواهد بود.
کارمزد اعلام ۱۰ گردش آخر کارت شناسایی، صدور انواع کارت مغناطیسی و دریافت حضوری و غیرحضوری قبوض به ترتیب ۱۵۰، ۶۰۰۰، ۲۴۰۰ و ۱۲۰ تومان می‌شود.

ارائه صورت حساب سال جاری هر صفحه ۶۰۰ و برای سال‌های گذشته به ترتیب ۶۰۰ و ۷۲۰ تومان هزینه دارد. هزینه ارسال پیامک برای اطلاع رسانی با گرفتن رضایت مشتری نیز معادل ۳۰ تومان به اضافه هزینه پیامک و حق اشتراک سالیانه تعیین شده است.