بازار/«دوست نداشتم کارمند بمانم. دوست داشتم یا در شرکتی بزرگ کار کنم یا این‌ که کسب‌وکار خودم را داشته باشم و چیزی را ایجاد کنم که قبلاً وجود نداشته.»
این بخشی از صحبت‌های تبسم لطیفی است؛ بانوی جوانی که اگر خودش را نشناسید، احتمالاً نام کسب‌وکارش را شنیده اید. «مامان پز»
تبسم بعد از فارغ‌التحصیل شدن در مقطع کارشناسی، رشته “مدیریت کسب‌وکار MBA” را برای کارشناسی ارشد انتخاب کرد. تحصیل در رشته MBA تبسم را به سمتی کشاند که از موقعیت کارمندی خارج شود و کسب‌وکار خودش را راه اندازی کند. برای همین تصمیم گرفت تا بهترین ایده خود یعنی مامان‌پز را معرفی کند:
ایده استارتاپ مامان پز، از غذای خانگی یکی از دوستانش به وجود آمد. تبسم، زیاد غذای بیرون و فست‌فود می‌خورد؛ اما یک روز، یکی از هم‌کلاسی‌هایش را دید که مشغول خوردن غذای خانگی است. از او خواست که در ازای مبلغی، مادرش سهم غذای تبسم هم به غذایی که برای دخترش میپزد، اضافه کند به ‌این ‌ترتیب، تبسم هم یک وعده‌غذایی خانگی و خوشمزه می‌خورد. این‌طوری ایده استارتاپ مامان پز به وجود آمد. 

»»» اگر می خواهید کارآفرین بعدی شما باشید ، همین حالا عدد 5 را به 10009880پیامک کنید تا با دریافت 15 دقیقه مشاوره رایگان از متخصصان این حوزه به جمع کارآفرینان موفق کشور بپیوندید «««

تبسم می‌خواست بین مادرانی که در خانه آشپزی می‌کنند، دانشجویان و کارمندانی که از غذای بیرون خسته شده‌اند ارتباط ایجاد کند. به همین دلیل وب سایت اولیه مامان پز را ایجاد کرد. 
تبسم در بخش دیگری از صحبت هایش می گوید: “تصوری که از استارت‌آپ داشتم، تصور یک بازی ساده بود. تصور ما این بود که یک نفر غذا می‌پزد و یک نفر آن را می‌برد؛ ولی ماجرا بسیار پیچیده‌تر بود و نیاز به زمان و برنامه‌ریزی بیشتری داشت که روی آن صورت نگرفته بود.”
اینجاست که اهمیت بحث‌های مدیریتی و بینش کارآفرینی مطرح می‌شود تا احتمال خطا و شکست ما را در این مسیر کمتر کند.
دوره “مدیریت کسب‌وکار MBA” موسسه برهان یکی از بهترین روش هایی است که به شما کمک می‌کند تا درک درستی از فرآیند کارآفرینی داشته باشید. 
تا جایی که تخصص شما در بخش‌های مختلف کارآفرینی از جمله بازاریابی ، تدوین برنامه ی استراتژیک ، مدیریت مالی ، مدیریت منابع انسانی و… تقویت می‌شود.

»»» جهت تبدیل شدن به یک کارآفرین میلیونر، همین حالا عدد 5 را به 10009880پیامک کنید «««

مهارت‌هایی که در دوره “مدیریت کسب‌وکار MBA” یاد می‌گیرید: 
ایده‌پردازی و کارکردن روی ایده‌های موجود
تفکر استراتژیک و نحوه درست برنامه‌ریزی
اصول بازاریابی و برندسازی شخصی
اصول و مهارت‌های حرفه‌ای فروش
مدیریت ارتباط با مشتری
تحلیل رفتار متقابل برای مدیران
قوانین کار و تأمین اجتماعی
و…
·کلاس‌های ما به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود پس امکان ثبت‌نام برای متقاضیان سراسر کشور وجود دارد.
·شرایط پرداخت اقساط، مشارکت نوشتاری، صوتی و تصویری، دسترسی به فایل‌های ضبط شده کلاس و ارائه گواهینامه معتبر جهت مهاجرت از دیگر مزایای این دوره آموزشی است.
پیشنهاد ویژه: از امروز تا 31 خرداد 1402 به مناسبت جشنواره عیدانه، دوره آنلاین “مدیریت کسب و کار MBA” 30% تخفیف دارد، پس فرصت را از دست ندهید و برای دریافت اطلاعات بیشتر همین حالا عدد 5 را به 10009880پیامک کنید.