2024/04/23

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

پیش بینی غیر منتظره قیمت طلا و سکه در هفته پیش رو

کشتی آرای تحولات سیاسی و اقتصادی را علت نوسان قیمت طلا و سکه در روزهای گذشته دانست.

پیش بینی غیر منتظره قیمت طلا و سکه در هفته پیش رو

محمد کشتی آرای در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا دو عامل مهم را علت افزایش قیمت طلا و سکه در روزهای گذشته عنوان کرد و گفت افزایش نرخ ارز و تقاضا قیمت طلا و سکه را صعودی کرد در حالیکه نوسانات انس جهانی در هفته گذشته تغییر چندانی نداشت و فقط در حدود 2 دلار نوسان داشت.

وی علت افزایش قیمت سکه را داد و ستدهای بعد از تعطیلی های کرونایی و همچنین عید فطر اعلام کرد و گفت تقاضا برای خرید سکه به خصوص سکه های یک گرمی و ربع سکه در روزهای گذشته افزایش یافته است.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت:قیمت سکه طرح قدیم در آخرین معاملات انجام شده 9800000 هزار تومان است که 450000 هزار تومان نسبت به اوایل هفته گران شد.

قیمت سکه طرح جدید با افزایش 500هزار تومانی به 10 میلیون و سی هزار تومان رسید.

نیم سکه با 400 هزار تومان افزایش به 5 میلیون 600 هزار تومان رسید.

همچنین ربع سکه با 350هزار تومان افزایش به 3 میلیون 700 هزار تومان رسید.

قیمت سکه

سکه های یک گرمی بانک مرکزی با 350000 هزار تومان افزایش به 2200000 هزار تومان رسید.

قیمت یک گرم طلای 18 عیار با 64500 تومان افزایش 997 هزار و پانصد تومان داد و ستد شد.

وی خاطر نشان ساخت بر خلاف اینکه در تعطیلی های کرونایی حباب سکه منفی شده بود اما مجددا با افزایش تقاضا طی روزهای گذشته حباب سکه را در آخرین روز معاملات 230 هزار تومان اعلام کرد.

کشتی آرای یکی از علل مهم افزایش قیمت طلا را نرخ ارز دانست و گفت طی هفته گذشته به طور متوسط هر دلار آمریکا هزار و پنجاه تومان افزایش یافت.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر نتیجه مذاکرات وین را عامل مهمی بر قیمت سکه و طلا دانست و گفت طولانی شدن این مذاکرات موجب افزایش قیمت دلار در روزهای گذشته شده است و طبیعتا قیمت طلا و سکه هم صعودی شد.

کشتی آرای قیمت طلا و سکه را در هفته پیش رو با نوسان پیش بینی کرد و گفت ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری و انس جهانی قطعاً قیمت طلا ،سکه و دلار را با نوسان روبه رو خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *