1403/01/10

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

پیش بینی تحلیلگر توییتری: اتریوم تابستان سال آینده به ۴۲۰ دلار می‌رسد!

پیش بینی تحلیلگر توییتری: اتریوم تابستان سال آینده به ۴۲۰ دلار می‌رسد!

پیش بینی تحلیلگر توییتری: اتریوم تابستان سال آینده به ۴۲۰ دلار می‌رسد!

طی دو سال گذشته، اتریوم همیشه یکی از ارزهای دیجیتالی بوده که با چالش‌های بسیاری دست‌وپنجه نرم کرده است. بسیاری از این چالش‌ها از مقیاس‌پذیری پایین اتریوم ناشی می‌شد. از طرف دیگر پلتفرم رقیبِ ترون (Tron) به دنبال جذب توسعه‌دهندگان اتریوم به سمت بلاک چین خود است.

به گزارش یوتودی، با اجرای هاردفورک استانبول که روز گذشته (۱۷ آذر) انجام شد، بسیاری از تحلیل‌گران معتقدند که به زودی قیمت اتریوم سیری صعودی پیدا خواهد کرد و تا ژوئن (خرداد) به سطح قیمتی ۴۲۳ دلار می‌رسد.

کریپتو ولف (CryptoWolf) از تحلیل‌گران مشهور ارزهای دیجیتال در توییتر، با اخبار خوبی به سراغ اتریوم رفته است. به عقیده او همزمان با هاوینگ بیت کوین در تابستان سال آینده، قیمت اتریوم هم افزایش خواهد یافت!

طبق تحلیل‌های کریپتو ولف و با تکیه بر الگوی کنج نزولی، دوره اصلاح ۱۸ ماهه و واگرایی صعودی شاخص مکدی (MACD)، در حال حاضر اتریوم محدوده مقاومت خود را شکسته و آماده جهشی بلند در آینده‌ای نزدیک است.

کریپتو وولف بر این عقیده است که ژوئن سال آینده میلادی، قیمت اتریوم به سطح اصلاحی ۶۱.۸ فیبوناچی خواهد رسید؛ بدین ترتیب باید منتظر قیمت ۴۲۳ دلاری یا ۰.۰۵۶۶۱ بیت کوینیِ اتریوم باشیم.

متخصصی دیگر که با نام CryptoMichNL در توییتر فعالیت می‌کند، پیش‌بینیِ صعودی مشابهی از وضعیت آینده اتریوم دارد.

او ضمن اشاره به جو منفی حاکم در بازار اتریوم، بایننس را مقصر دانست. به گفته وی، تصمیم ناگهانی بایننس در ممنوعیت استفاده از کاربران آمریکایی از خدمات پلتفرم اصلی‌اش و بازگشایی بلافاصله شعبه آمریکایی خود، موجب این مسئله شده است. او در خصوص قیمت اتریوم می‌نویسد:

فکر نمی‌کنم روند نزولی ادامه داشته باشد.

نینا برزینک (Nina Brezink)، یکی از توسعه‌دهندگان اتریوم اعلام کرده است که بنیاد اتریوم از سال آینده بودجه تیم توسعه داخلی خود را تامین نخواهد کرد. طبق ادعای برزینک، بودجه پروژه‌های جوان‌تر پیش از دیگر پروژه‌ها قطع خواهد شد.

او در توییتر خود نوشت که پروژه آنها با عنوان «PlayProject» از اول دسامبر بودجه‌ای از جانب بنیاد اتریوم دریافت نخواهد کرد.

جاستین سان (Justin Sun)، مدیرعامل ترون، که اتریوم را به عنوان جدی‌ترین رقیب خود به حساب می‌آورد، چند وقتی است که شدیدا به دنبال ربودن گوی سبقت از اتریوم است. به گفته سان، پلتفرم ترون همیشه از مهاجرت توسعه‌دهندگان اتریوم به سمت پلتفرم خود استقبال کرده است. او در توییتر ضمن تشویق توسعه‌دهندگان اتریوم به انتقال پروژه‌های خود به ترون و تامین بودجه آنها، این کار را «بسیار آسان» خواند.

پاییز گذشته، جاستین سان از ایجاد صندوقی مخصوص خبر داد که به منظور تامین بودجه پروژه‌هایی که از اتریوم به ترون منتقل می‌شوند، ایجاد شده بود. زنجیره ترون مدت‌هاست که از اتریوم جدا شده و به صورت مستقل فعالیت می‌کند.

منبع: ارزدیــجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *