سایت ارزی (Arzee)/ رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه برای زنان آسیب‌دیده اجتماعی که راه نوین را انتخاب کنند و تغییر مسیر دهند، می‌توانند از مشوق‌های ایجاد اشتغال، بعد از حرفه‌آموزی، استفاده کنند، گفت: مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان وام اشتغال که برای مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی از محل بند ب تبصره ۱۶ اختصاص پیدا می‌کند، به صورت قرض‌الحسنه برای ایجاد اشتغال پایدار زنان اسیب دیده می‌تواند در نظر گرفته شود.

 وحید قبادی‌دانا در بازدید از مرکز خدمات روزانه زنان و دختران آسیب‌دیده اجتماعی راه نوین گفت: برای زنان آسیب‌دیده اجتماعی که راه نوین را انتخاب کنند و تغییر مسیر دهند (راه نوین، راه بازگشت به جامعه و خانواده است)، می‌توانند از مشوق‌های ایجاد اشتغال، بعد از حرفه‌آموزی که در چنین مراکزی دارند، استفاده کنند.

وی ادامه داد: مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان وام اشتغالی که برای مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی از محل بند ب تبصره ۱۶ اختصاص پیدا می‌کند، به صورت قرض‌الحسنه برای ایجاد اشتغال پایدار برای این زنان می‌تواند در نظر گرفته شود.

رییس سازمان بهزیستی کشور افزود: امید است این امر وسیله‌ای باشد و کمک کند تا زنان آسیب‌دیده اجتماعی بتوانند راه جدیدی را برای زندگی در درون خانواده و در بستر جامعه تجربه کنند.