1403/01/10

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

وضعیت بازار:‌ کاهش قیمت مجدد ارزهای دیجیتال، سرخی نمودار دوج کوین کم‌رنگ‌تر از بقیه

وضعیت بازار:‌ کاهش قیمت مجدد ارزهای دیجیتال، سرخی نمودار دوج کوین کم‌رنگ‌تر از بقیه

وضعیت بازار:‌ کاهش قیمت مجدد ارزهای دیجیتال، سرخی نمودار دوج کوین کم‌رنگ‌تر از بقیه

بیت کوین با ادامه مسیر نزولی خود، در زیر سطح ۲۱,۰۰۰ دلار قرار گرفت. این مسیر نزولی ادامه یافت و قیمت به زیر ۲۰,۵۰۰ دلار نیز رسید. در حال حاضر قیمت در سطح ۲۰,۱۰۰ دلار تثبیت شده است و به این ترتیب قیمت یک درصد نسبت به دیروز کاهش یافته و تقریباً به وضعیت هفته قبل رسیده است.

به گزارش کریپتونیوز، آلت کوین‌ها نیز وضعیت خوبی ندارند و روند قیمت آنان نزولی است. اتریوم زیر سطوح حمایتی ۱,۱۲۰ دلار و ۱,۱۰۰ دلاری معامله می‌شود.  ایکس‌آرپی (XRP) به سطح حمایت خود در ۰.۳۲ دلار رسیده است. کاردانو نیز در سطح ۰.۴۵۵ دلار به سر می‌برد.

وضعیت بازار:‌ کاهش قیمت مجدد ارزهای دیجیتال، سرخی نمودار دوج کوین کم‌رنگ‌تر از بقیه

قیمت بیت کوین

پس از آن‌که قیمت بیت کوین زیر ناحیه ۲۰,۵۰۰ دلار بسته شد، کاهش قیمت شدت گرفت و حمایت ۲۰,۰۰۰ دلاری نیز از دست رفت. در صورتی که روند نزولی بیت کوین معکوس شود، مقاومتی در ناحیه ۲۰,۵۰۰ دلار وجود دارد که در صورت عبور قیمت از آن، رسیدن به سطح ۲۱,۰۰۰ دلار نیز دور از دسترس نخواهد بود.
در صورت ادامه‌دار بودن روند نزولی، همان طور که در وضعیت فعلی مشاهده می‌شود، حمایتی در ۱۹,۴۰۰ دلار وجود دارد که در صورت شکسته‌شدن آن، امکان رسیدن به سطح ۱۸,۸۰۰ دلار نیز بعید نیست.

قیمت اتریوم

اتریوم نیز روندی نزولی دارد و زیر حمایت ۱,۱۲۰ دلاری قرار گرفته است. اتریوم اکنون حدود ۸ درصد نسبت به دیروز و ۷ درصد نسبت به هفته گذشته کاهش قیمت را تجربه کرده است. در سطح ۱,۰۵۰ دلار از اتریوم حمایت می‌شود و در حال حاضر این ارز دیجیتال در حال دست‌وپنجه نرم کردن با این حمایت است. در صورت شکسته‌شدن حمایت مذکور، امکان رسیدن به ۱,۰۰۰ دلار نیز وجود دارد.
اما اگر روند اتریوم صعودی شود، اولین مقاومت در سطح ۱,۱۲۰ دلار و مقاومت بعدی در سطح ۱,۱۵۰ دلار قرار گرفته‌اند و عبور از این مقاومت‌ها می‌تواند وعده آغاز موج بهبودی قیمت برای اتریوم را بدهد.

قیمت آلت کوین‌ها

کاردانو حمایت خود در ۰.۴۸ دلار را از دست داد و هم‌اکنون نیز در تلاش برای عبور از حمایت ۰.۴۵۵ دلاری خود است. احتمال می‌رود که قیمت تا سطح ۰.۴۲ دلار کاهش یابد.

بی‌ان‌بی (BNB) نیز حمایت‌های خود در ۲۲۰ دلار و ۲۱۲ را از دست داد. با توجه به شدت کاهش قیمت‌ها رسیدن به ۲۰۰ دلار نیز محتمل خواهد بود.

قیمت سولانا نیز با ۹ درصد کاهش قیمت زیر سطح ۳۵ دلار معامله می‌شود. حمایت اصلی سولانا در ناحیه ۲۰ دلار به چشم می‌خورد و امکان رسیدن به ۲۸ دلار نیز وجود دارد.

دوج کوین نسبت به بقیه ارزهای دیجیتال از عملکرد بهتری برخوردار بود و علی‌رغم فشار فروش همچنان حمایت ۰.۰۶۵ دلاری خود را حفظ کرده است. دوج کوین از لحاظ قیمت بهترین عملکرد را در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار کسب کرده است. اگر روند قیمت صعودی شود، امکان رسیدن به مقاومت ۰.۰۷۰ دلاری نیز وجود دارد. مقاومت بعد از آن در ناحیه ۰.۰۷۲ دلار قرار دارد.

قیمت ایکس‌آرپی (XRP) هم‌چنان نزولی است و حمایت ۰.۳۲ دلاری نیز از دست رفته است. امکان رسیدن به حمایت ۰.۳۰ دلاری نیز وجود دارد و اگر با تغییر روند، نمودار ایکس‌آرپی صعودی شود، مقاومتی بزرگ در ناحیه ۰.۳۵ دلار وجود دارد.

اکثر آلت‌ کوین‌های بازار امروز نموداری سرخ‌رنگ داشته‌اند. در این میان، قیمت ارز دیجیتال کوانت با ۱۳ درصد کاهش به ۴۹ دلار رسیده است و بدترین عملکرد را در بین ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر بازار، به خود اختصاص داده است.

به‌طور کلی قیمت بیت کوین سطح ۲۰,۰۰۰ دلار را از دست داده و امکان سقوط بیشتر قیمت نیز وجود دارد.

منبع: ارزدیــجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *