1402/12/29

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

وضعیت بازار:‌ اصلاح بیت کوین و اتریوم هم‌زمان با جهش برخی آلت کوین‌ها

وضعیت بازار:‌ اصلاح بیت کوین و اتریوم هم‌زمان با جهش برخی آلت کوین‌ها

وضعیت بازار:‌ اصلاح بیت کوین و اتریوم هم‌زمان با جهش برخی آلت کوین‌ها

قیمت بیت کوین نتوانست خود را در بالای سطح ۴۳,۲۰۰ دلار تثبیت کند و زیر حمایت ۴۲,۰۰۰ دلاری معامله شد. در حال حاضر بیت کوین با کاهش قیمت تقریباً ۵ درصدی، تمایل دارد به زیر سطح ۴۱,۵۰۰ دلاری حرکت کند.

به گزارش کریپتو نیوز، اکثر آلت کوین‌های اصلی نیز روندی نزولی را تجربه می‌کنند. اتریوم با ۶ درصد کاهش به زیر ۲,۷۵۰ دلار رسید. ایکس‌آرپی (XRP) تقریبا ۶ درصد کاهش بها داشت و کاردانو نیز به زیر حمایت کلیدی ۰.۹ دلاری خود سقوط کرد.

وضعیت بازار:‌ اصلاح بیت کوین و اتریوم هم‌زمان با جهش برخی آلت کوین‌ها

قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین نتوانست بالاتر از سطوح حمایتی ۴۳,۲۰۰ دلار و ۴۲,۵۰۰ دلار باقی بماند و به زیر این سطوح حمایتی حرکت کرده تا جایی که زیر سطح ۴۲,۰۰۰ دلاری معامله می‌شود. پس از آن بیت کوین حمایت ۴۱,۰۰۰ دلاری خود را آزمایش کرد و اکنون در حال تثبیت قیمت در حوالی ۴۱,۴۰۰ دلار است. نزدیک‌ترین حمایت بیت کوین در محدوده ۴۱,۰۵۰ دلاری بوده و حمایت کلیدی بعدی نیز نزدیک سطح ۴۰,۰۰۰ دلاری است. در صورتی که قیمت بیت کوین این سطوح حمایتی را نیز پشت‌سر بگذارد، پس از آن با شتاب زیادی سقوط خواهد کرد.

اگر قیمت روبه‌رشد باشد، در نزدیکی سطح ۴۲,۰۰۰ دلاری با یک مقاومت مواجه هستیم. مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به سطح ۴۲,۵۵۰ دلاری است و در صورتی که بیت کوین این مقاومت‌ها را پشت‌سر بگذارد با شتاب زیادی صعود خواهد کرد.

همچنین بخوانید: تقاطع صعودی روی نمودار بیت کوین و فانتوم؛ ۵ ارزی که باید این هفته زیر نظر داشته باشید

قیمت اتریوم

قیمت اتریوم نیز رو‌ به کاهش است و پس از عبور از حمایت ۲,۸۸۰ دلاری، با شتاب بیشتری سقوط کرد و اکنون به منطقه حمایتی ۲,۷۰۰ دلار نزدیک می‌شود. حمایت کلیدی بعد نزدیک به سطح ۲,۶۵۰ دلاری است که در صورت شکسته‌شدن آن قیمت ممکن است تا ۲,۵۰۰ دلار نیز کاهش یابد.
اگر قیمت اتریوم بخواهد روندی صعودی داشته‌باشد، در محدوده ۲,۸۰۰ دلاری با مقاومت اول خود روبه‌رو خواهد شد. در صورت پشت‌سر گذاشتن این مقاومت، اتریوم با سد ۲,۸۵۰ دلاری مواجه است.

قیمت آلت کوین‌ها

کاردانو نیز با شکست حمایت ۰.۹۲ دلاری خود، اکنون در حدود ۰.۹۰ دلار معامله می‌شود. همچنین نشانه‌هایی برای افت قیمت تا ۰.۸۸ دلار نیز قابل مشاهده است. اگر خرس‌های بازار همچنان با قدرت در جهت کاهش قیمت‌ بکوشند، ممکن است قیمت کاردانو به زیر سطح ۰.۸۵ دلار نیز سقوط کند.

بی‌ان‌بی (BNB) نیز با کاهش ۳ درصدی قیمت به زیر حمایت ۴۰۰ دلاری خود سقوط کرد. این ارز دیجیتال در حال حاضر نزدیک به سطح حمایتی ۳۸۸ دلار معامله می‌شود. کاهش بیشتر ممکن است قیمت را به سطح ۳۶۵ دلار نیز ببرد.

سولانا نیز حمایت ۹۵ دلاری خود را با ۸ درصد کاهش قیمت پشت‌سر گذاشت. قیمت در حال حاضر به ۹۰ دلار نزدیک می‌شود. حمایت اصلی بعدی سولانا نزدیک به ۸۵ دلار است که به نظر می‌رسد این ارز دیجیتال قصد دارد سطح ۸۰ دلاری را نیز امتحان کند.

دوج کوین زیر حمایت ۰.۱۲۶۵ دلاری خود معامله می‌شود. در صورت امکان قیمت ممکن است حتی تا ۰.۱۲ دلار نیز کاهش یابد. اگر روند قیمت صعودی شود، حمایت اول نزدیک به ۰.۱۳۰ دلار و حمایت بعدی در ۰.۱۳۲ دلار قرار دارد.

ایکس‌آرپی (XRP) زیر سطح حمایتی ۰.۷۵ دلار معامله می‌شود. اکنون حمایت ۰.۷۲ دلاری آن هنوز پابرجاست؛ ولی در صورت شکست این حمایت قیمت تا ۰.۷۰ دلار نیز کاهش خواهد یافت.

بسیاری دیگر از آلت‌کوین‌ها نیز با بیش از ۵ درصد کاهش قیمت روبرو شده‌اند. در همین‌حال او‌کی‌بی (OKB) و ویوز (WAVES) روند رو به رشدی داشته و با جهش ۱۰ درصدی در محدوده ۲۰ دلار معامله می‌شوند.

به‌طور کلی قیمت بیت کوین به‌سمت حمایت ۴۰,۰۰۰ دلاری کاهش پیدا می‌کند. اگر بیت کوین بتواند در بالای این حمایت باقی بماند، خطر کاهش قیمت پرشتاب، پیش‌روی آن خواهد بود.

منبع: ارزدیــجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *