2024/04/19

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

وضعیت بازار؛ ثبات نسبی قیمت بیت کوین همزمان با احیای قیمت آلت کوین‌ها

وضعیت بازار؛ ثبات نسبی قیمت بیت کوین همزمان با احیای قیمت آلت کوین‌ها

قیمت بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته صعودی ۲ درصدی داشته است و در حال حاضر در محدوده ۳۳,۶۰۰ دلار در نوسان است. این در حالی است که در طول ۲۴ ساعت گذشته شاهد کاهش تا زیر ۳۳,۲۰۰ دلار هم بودیم.

به گزارش کریپتونیوز، همزمان با کاهش قیمت بیت کوین، آلت کوین‌ها هم با سقوط همراه شدند. اتریوم به زیر ۲,۱۰۰ دلار و حمایت ۲,۰۵۰ دلاری سقوط کرد. در طرف دیگر، قیمت ریپل هم به زیر ۰.۶۵ دلار رسید و در حال حاضر نیز روند نزولی خود را ادامه می‌دهد.

قیمت بیت کوین در سقوط اخیر خود ابتدا به زیر ۳۴,۰۰۰ رسید و پس از آن با عبور از ۳۳,۰۰۰ دلار، روند احیای خود را آغاز کرد. ۳۲,۲۰۰ و ۳۲,۰۰۰ دلار به‌عنوان ناحیه حمایتی بیت کوین در این سقوط عمل کردند. در صورتی که قیمت به زیر ۳۲,۰۰۰ دلار برسد و تثبیت شود، می‌توان انتظار کاهش بیشتر قیمت را داشت. در این صورت، هدف بعدی ۳۰,۰۰۰ دلار خواهد بود.

۳۳,۵۰۰ دلار به‌عنوان اولین مقاومت پیش روی بیت کوین عمل می‌کند. در حال حاضر قیمت بیت کوین بالاتر از این مقاومت قرار دارد و تثبیت آن می‌تواند راه را برای صعود تا مقاومت بعدی در ۳۴,۰۰۰ هموار کند. پس از این ناحیه ۳۵,۰۰۰ دلار قرار دارد.

قیمت اتریوم هم ساعات گذشته با عبور از حمایت ۲,۱۲۰ دلاری، یک سقوط دیگر را تجربه کرد. در حال حاضر قیمت اتریوم با احیایی ۴ درصدی در محدوده ۲,۱۰۰ دلار معامله می‌شود. در صورتی که شاهد افزایش فشار فروش در بازار باشیم، احتمال رسیدن تا ۲,۰۰۰ هم وجود دارد. ۱,۹۲۰ دلار هم به‌عنوان حمایت بعدی اتریوم عمل خواهد کرد.

در صورتی که قیمت اتریوم روند صعودی فعلی خود را ادامه دهد، ۲,۱۵۰ دلار اولین حمایتی است که به آن برخورد می‌کند. پس از این حمایت ۲,۱۵۵ به‌عنوان حمایت بعدی عمل می‌کند.

قیمت بایننس کوین پس از سقوط اخیرش ۲ درصد احیا شده است و در محدوده ۲۸۵ دلاری معامله می‌شود. در صورتی که فروشندگان کنترل بازار را به دست بگیرند، احتمال سقوط تا ۲۶۵ دلار وجود دارد. اولین مقاومت پیش روی این ارز دیجیتال هم ۲۹۵ دلار است. پس از این مقاومت، سد بعد در ۳۰۰ دلار تشکیل شده است.

قیمت دوج کوین در حال حاضر در محدوده‌ای پایین‌تر از ۰.۲۵ دلار تثبیت شده است. ۰.۲۳۲ دلار به‌عنوان اولین حمایت دوج کوین عمل می‌کند. ۰.۲۲ دلار هم حمایت کلیدی این ارز دیجیتال است. در صورت شکسته‌شدن این حمایت‌ها، می‌توان انتظار رسیدن قیمت به ۰.۲ دلار را داشت.

قیمت ریپل هنوز موفق نشده است بالای ۰.۶۵ دلار تثبیت شود. در صورت تداوم روند نزولی قیمت ریپل، ۰.۶۲ دلار محتمل‌ترین گزینه خواهد بود. ۰.۶ دلار پراهمیت‌ترین حمایت ریپل است. در صورتی هم که شاهد جهش قیمت باشیم، ۰.۶۶ و ۰.۶۷ دلار مقاومت‌های پیش روی ریپل هستند.

قیمت لایت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۳ درصد رشد داشته است و در محدوده ۱۳۵ دلار معامله می‌شود. ۱۳۰ دلار، ۱۲۵ و ۱۱۲ دلار به‌ترتیب حمایت‌های پیش روی لایت کوین هستند. در طرف مقابل، افزایش قیمت می‌تواند باعث جهش تا مقاومت ۱۴۲ دلاری شود.

در حال حاضر ارزش بازار ارزهای دیجیتال ۱.۴ تریلیون دلار است. بیت کوین، به‌عنوان ارز دیجیتال شماره یک بازار، سهمی ۴۳ درصدی از بازار دارد.

منبع: ارزدیــجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *