سایت ارزی (Arzee)/ «محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر ۲ روزه خود به استان سمنان روز پنجشنبه از واحد صنعتی عقاب افشان فعال در زمینه تولید اتوبوس‌ و مینی‌بوس‌سازی و پل روگذر در دست احداث در شهرک صنعتی سمنان بازدید کرد.

عقاب افشان یکی از واحدهای مهم تولیدکننده اتوبوس شهری و بین شهری و مینی بوس در بخش خصوصی کشور است که با سابقه طولانی در زمینه تولید انواع اتوبوس، توانسته است نقش مهمی را در نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی کشور ایفا کند.
تکمیل طرح تقاطع غیرهم‌سطح شهرک صنعتی شهر سمنان یکی از مطالبه‌های مردمی و واحدهای تولیدی مستقر در این شهرک به منظور کاهش تصادفات، افزایش ایمنی تردد با توجه به قرارگیری در محور اصلی تهران- مشهد و تسهیل در رفت و آمد کارگران و فعالان اقتصادی و جابه‌جایی محصولات تولیدی واحدهای تولیدی است.

وزیر راه و شهرسازی از عصر چهارشنبه در استان سمنان به سرمی برد و بازدید از روند اجرای محور ارتباطی در حال تکمیل سمنان- فیروزکوه، سمنان- سرخه، دامغان- معلمان، حضور در  نشست بررسی وضعیت طرح‌های اجرایی در استانداری، بازدید از بیمارستان در دست ساخت مهدیشهر و بازدید از روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن، از جمله برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان سمنان بود.

وزیر راه و شهرسازی عصر امروز  بعد از بازدید از طرح‌های در دست ساخت در شهرستان سمنان و شهرستان‌های همجوار، به شهرستان های شاهرود و میامی سفر خواهد کرد.