2024/04/19

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

«وبملت» و «فولاد» در لحظات پایانی امروز بازدهی مثبت برای سهام‌داران خود ثبت کردند/ استقبال حقیقی‌ها از این دو سهم

«وبملت» و «فولاد» در لحظات پایانی امروز بازدهی مثبت برای سهام‌داران خود ثبت کردند/ استقبال حقیقی‌ها از این دو سهم

به گزارش ارزی(Arzee.ir) به نقل از اقتصاد آنلاین،

اقتصادآنلاین – سیده زهرا محمودی؛ «وبملت» و «فولاد» جز نمادهای پربیننده بورسی امروز بودند. سهام بانک ملت با نماد «وبملت»، در دقایق پایانی امروز با قیمت 553تومان و دو درصد رشد نسبت به دیروز و سهام فولاد مبارکه نیز با قیمت 1796تومان و 0.17درصد رشد در مقایسه با روز گذشته به کار خود پایان داد. لازم به ذکر است قیمت پایانی هر دو نماد نسبت به روز گذشته بازدهی منفی داشته است.

در روز جاری (هشتم مهر ماه)، حدود 71هزار معامله برای نماد «فولاد» انجام شد و در این معاملات 369میلیون ورقه سهام فولاد مبارکه اصفهان بین سهامداران جابه جا شد. همچنین حدود 35هزار معامله در نماد «وبملت» صورت گرفت و در طی معاملات انجام شده، 745میلیون ورقه سهام بانک ملت دست به دست شد. گفتنی است حجم معاملات امروز هر دو سهم، نسبت به میانگین حجم معاملات در ماه افزایش داشته است.

سهام فولاد مبارکه اصفهان همچنان در صدر ارزش معاملات گروه فلزات اساسی قرار دارد اما سهام بانک ملت در رتبه چهارم ارزش معاملات در گروه خود (بانک‌ها و موسسات اعتباری) است.

در خصوص خرید و فروش سهام بانک ملت، استقبال حقیقی‌ها بیشتر به چشم می‌خورد. حقیقی‌ها 453میلیون سهم (61درصد) خریدند و 656میلیون سهم (88میلیون) فروختند. حقوقی‌ها نیز 292میلیون سهم (39درصد) خریدند و 89میلیون سهم (12درصد) فروختند.

در معاملات سهام فولاد مبارکه اصفهان نیز مانند معاملات وبملت حقیقی‌ها استقبال بیشتری داشتند. در طرف خرید حقیقی‌ها 248میلیون سهم و حقوقی‌ها نیز 121میلیون سهم (33درصد) خریدند. در طرف فروش هم حقیقی‌ها 326میلیون سهم (88درصد) و حقوقی‌ها 42میلیون سهم (12درصد) فروختند.

برگرفته از سیگنــال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *