1403/01/09

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

نظر یک تحلیلگر: بیت کوین، لایت کوین و ریپل آماده جهش هستند

نظر یک تحلیلگر: بیت کوین، لایت کوین و ریپل آماده جهش هستند

نظر یک تحلیلگر: بیت کوین، لایت کوین و ریپل آماده جهش هستند

یکی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال به‌تازگی گفته است بیت کوین و ریپل آماده تجربه یک جهش قیمتی دیگر هستند. او همچنین درباره توکنی به نام زیلیکا (Zilliqa) صحبت کرده است که در دو هفته بیش از ۵۰۰ درصد رشد داشته و ساختار صعودی آن را با یک آلت کوین مشهور مقایسه کرده است.

به گزارش دیلی هودل، یک تحلیلگر ارزهای دیجیتال که دنبال‌کنندگان زیادی در توییتر دارد، اخیراً گفته که معتقد است بیت کوین، ریپل و یک آلت کوین دیگر احتمالاً با وجود برخی تلاطم‌های بازار در آخر هفته، شتاب صعودی خود را حفظ خواهند کرد.

این معامله‌گر با نام مستعار کریدیبل (Credible) به ۳۲۰٬۰۰۰ دنبال‌کننده توییتر خود گفته است پیش‌بینی می‌کند بیت کوین قبل از شروع دوباره روند صعودی به سطح ۴۲٬۰۰۰ دلار سقوط خواهد کرد.

او گفته است:

در رابطه با بیت کوین، با اتمام هفته معاملاتی گذشته سطح بسیار مهمی را پس گرفتیم. چهار بار آخری که در بازه‌های زمانی بلندمدت، کندل قیمت بالاتر یا پایین‌تر از این سطح بسته شد، قیمت طی چند هفته بعد به‌‌سمت مخالف محدوده حرکت کرد. این بار نیز انتظار داریم قیمت به حمایت ۴۰٬۰۰۰ دلاری سقوط کرده و سپس روند صعودی ادامه پیدا کند.

نمودار بیت کوین در نمای هفتگی

آن‌طور که از نمودار بالا پیداست، این تحلیلگر پیش‌بینی می‌کند که پس از پایان روند اصلاحی کوتاه‌مدت، قیمت بیت کوین تا بالای ۵۰٬۰۰۰ دلار رشد خواهد کرد.

ریپل یکی دیگر از ارزهای دیجیتال موردتوجه این تحلیلگر است. به‌گفته او، به‌دنبال ایجاد کف‌های صعودی روی نمودار، این ارز دیجیتال خود را برای شروع یک جهش به بالای ناحیه یک دلار آماده می‌کند.

کریدیبل افزود:

ظهور نشانه‌های صعودی در بازار ریپل کمی بیشتر از حد انتظار طول می‌کشد؛ اما این روند همچنان پابرجاست. کف‌های صعودی روی نمودار تشکیل شده و قیمت به‌آرامی در حال افزایش است. ممکن است در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت شاهد نوسانات قیمت باشیم؛ اما فکر می‌کنم تشکیل کف‌های صعودی ادامه پیدا کرده و ریپل روند صعودی خود را از همین سطح دنبال کند.

نمودار ریپل در نمای ۲روزه

بر اساس نمودار بالا، او پیش‌بینی می‌کند که قیمت ریپل ابتدا تا ۱.۰۱ دلار رشد کند و سپس به ۱.۵۰ دلار افزایش یابد.

لایت کوین آخرین ارز دیجیتال مدنظر کریدیبل است. طبق گفته کریدیبل، وضعیت نمودار قیمت لایت کوین شبیه ساختار بازار زیلیکا (Zilliqa) است. این آلت کوین که ارزش بازار نسبتاً کمی هم دارد، در مدت‌زمان کوتاهی حدود ۵۰۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

کریدیبل گفته است:

قیمت زیلیکا تنها در دو هفته رشدی تقریباً ۶ برابری را تجربه کرده است و به نظر می‌رسد لایت کوین نیز از دید تکنیکال مشابه این توکن عمل کند. حرکات بعدی در این بازار تماشایی خواهند بود.

مقایسه نمودار زیلیکا و لایت کوین در نمای هفتگی

منبع: ارزدیــجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *