بازار/کانکس دفتری ، اداری و مدیریتی پیشرو کانکس : کانکس دفتری را با عنوان های دیگری نظیر کانکس مدیریتی یا کانکس اداری هم می شناسند و به کانکس هایی گفته می شود که در اندازه های متفاوت هستند به صورت سالنی با چند اتاق و پنجره های متفاوت طراحی و تولید می گردند و نمای داخلی بسیار شیک و زیبایی دارد. کانکس مدیریتی یا کانکس دفتری به عنوان یکی از کانکس های پرکاربرد محسوب می شود که برای دفتر مدیریت و ریاست شرکت مورد استفاده قرار می گیرد و متریال و خصوصیت های ویژه ای دارند که موجب تمایز آن با کانکس های معمولی خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه با پیشرو کانکس همراه باشید..

معرفی کانکس دفتری و مدیریتی

کانکس اداری یا کانکس دفتری در واقع با کانکس های معمولی از نظر ظاهری متفاوت است. به دلیل زیبایی ظاهری و استقامت کانکس های دفتری و همچنین راحتی آنها در زمان جابجایی و نصب موجب شده تا در اداره ها و شرکتهای مختلف از این نمونه کانکسها استفاده نمایند و حتی برای اینکه شرکت‌های بزرگ تری اجرا شوند از این کانکس ها در طبقات مختلف و به شکل چندقلو استفاده می گردد.

جالب است که بدانید یکی از دلایل محبوبیت این کانکس ها زیبایی بی نظیر آنهاست که نظر هر شخصی را به خود جلب میکند. در کانکس های دفتری و اداری امکانات متفاوت و تجهیزات بسیار زیادی وجود دارد که می‌توان به اتاق مدیریت، اتاق پرسنلی، آشپزخانه و… اشاره نمود البته برخی از این کانکس ها به سرویس بهداشتی هم مجهز هستند.

معمولاً در پروژه های بزرگ که نیاز به وجود کارشناسان فنی و تیم مهندسی به صورت دائم وجود دارد به منظور ایجاد یک سرپناه مناسب و اسکان نیروها از کانکس استفاده می‌کنند؛ استفاده نمودن از کانکس ها علاوه بر اینکه به صرفه جویی در هزینه‌ها کمک می‌کند بلکه راهکاری هوشمندانه برای صرفه جویی در زمان هم محسوب می شود.

به صورت کلی و خلاصه باید اینگونه گفت که کانکس اداری یا دفتری یا مدیریتی شامل طیف گسترده ای از کانکس ها می شود و فضای بیشتر و ساخت شیک تری برای آن در نظر گرفته می شود. به منظور استقرار مدیر اداره یا برگزاری جلسات مختلف، اتاق مدیر، فضای برای قرارگیری میز منشی و قسمت انتظار مراجعه کنندگان در کانکس دفتری بخش های ویژه ای تعبیه میگردد. در کانکس دفتری بهتر است که فضای آبدارخانه هم وجود داشته باشد تا هیچ کم و کاستی در این رابطه دیده نشود.
از نظر استحکام کانکس مدیریتی باید در درجه بالای قرار بگیرد چرا که بر اثر مراجعه‌کنندگان زیاد این کانکس دچار لرزش نگردد.

ابعاد کانکس اداری و مدیریتی

همان طور که اشاره نموده ایم کانکس دفتری بیشتر برای دفتر ریاست و مدیریت استفاده می شود و باید متریال و خصوصیت هایی داشته باشد که موجب تمایز آن با دیگر کانکس ها در نمای اول شود و از بهترین متریال در ساخت آنها استفاده می شود و نمای داخلی و خارجی ویژه ای برای کانکس به کار برده می شود به نوعی که مشتری می تواند بر حسب نیاز درخواست آبدارخانه و سرویس بهداشتی هم داشته باشد و در درون کانکس این موارد نیز تعبیه شوند.

کانکس اداری در طرح های مختلف با اندازه های متفاوت و اشکال گوناگون می تواند طراحی و تولید شود و با انواع متریال نظیر کانکس دفتری از جنس ورق گالوانیزه، فایبر، کامپوزیت، بتنی و… است.

از کانکس دفتری در سازمان ها، اداره ها، کارگاه ها، شرکت ها، آموزشگاه ها، پلیس راه، شهرداری، پتروشیمی، بیمارستان صحرایی و.. استفاده می شود و قیمت کانکس دفتری مدیریتی بعد از تعیین پلان و نقشه های فنی آن به واسطه سازنده و در نظر گرفتن ویژگی ها و امکانات مورد نظر مشتری به صورت کامل محاسبه شده و به مشتری اعلام می گردد؛ چرا که اندازه های متفاوت و ویژگی های درون کانکس و همچنین محل ساخت و تحویل کانکس در تعیین قیمت نهایی آن بسیار تاثیرگذار هستند و موجب تغییر قیمت می گردد پس بهتر است برای استعلام دقیق قیمت کانکس از طریق درگاه اینترنتی https://pishroconex.com  با کارشناسان پیشرو کانکس در ارتباط باشید.

در زمان سفارش کانکس مدیریتی از پیشرو کانکس باید طراحی آن را مد نظر داشته باشید و نسبت به اصول دفتر های مدیریتی برای انتخاب تمامی جزئیات ریز و درشت کانکس همانند شیشه پنجره، سرامیکی کف و… اقدام کرد.این نکته را نیز در نظر داشته باشید که با توجه به بخش های داخلی این کانکس ها می توانند در شکل دو طبقه هم استفاده شود و در زمان دو طبقه بودن شما با فضای بیشتری روبرو هستید و می‌توانید برای طبقه بالا اتاق مدیریت و اتاق جلسات را در نظر بگیرید.