1402/12/29

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

معامله‌گران کوتاه‌مدت در حال خروج از بازار اتریوم هستند

معامله‌گران کوتاه‌مدت در حال خروج از بازار اتریوم هستند

معامله‌گران کوتاه‌مدت در حال خروج از بازار اتریوم هستند

شرکت تحلیل بلاک چین سانتیمنت (Santiment) گفته است جریان ورود اتریوم به صرافی‌های ارز دیجیتال در حال افزایش است و به نظر می‌رسد که معامله‌گران کوتاه‌مدت در حال فروش دارایی‌های خود هستند.

به گزارش دیلی هودل، سانتیمنت گفته است معامله‌گران کوتاه‌مدت در حال خروج از بازار اتریوم هستند و به‌‌دنبال جایگزین‌هایی می‌گردند که در مقایسه با این ارز دیجیتال بازدهی بهتری داشته باشند.

این شرکت تحلیل بلاک چین گفته است افزایش جریان ورود اتریوم به صرافی‌های ارز دیجیتال نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران تحت‌تأثیر سقوط بازار ارزهای دیجیتال و دیگر اخبار منفی سراسر جهان قرار گرفته‌اند و در حال فروش دارایی‌های خود هستند.

معامله‌گران کوتاه‌مدت در حال خروج از بازار اتریوم هستند

سانتیمنت گفته است:

اگر بخواهیم روند صعودی بازار را دنبال کنیم، این چشم‌انداز [چندان] مطلوب به‌ نظر نمی‌رسد، با این حال بیشتر حرکات قیمتی اخیر وابسته به رویدادهای کلانی [نظیر] سقوط ارزش سهام اورگرند (Evergrande)، تصمیمات کمیسیون بورس آمریکا در مورد ارزهای دیجیتال و مواردی از این دست بوده است.

روز گذشته قیمت اتریوم از ۳,۱۵۰ دلار به نزدیکی ۲,۷۰۰ دلار سقوط کرد و اکنون به سطح ۲,۹۰۰ دلار رسیده است.

سانتیمنت می‌گوید رشد شبکه اتریوم قبل از سقوط قیمت هم برای چند ماه دچار رکود شده بود. این شرکت تحلیلی از رشد شبکه‌های لایه اولی مانند اولنچ (Avalanche)، فانتوم (Fantom) و کازماس (Cosmos) و همچنین کاهش حجم معاملات در بازار توکن‌های غیرمثلی (NFT) به‌عنوان دلایل اصلی رکود در شبکه اتریوم نام برده است و می‌گوید:

اگر فرصت‌های معامله‌گری بهتری وجود داشته باشد که ارزان‌تر باشند و بازدهی بیشتری داشته باشند، مردم در آنها سرمایه‌گذاری خواهند کرد. اتریوم اکنون چنین شرایطی ندارد.

این شرکت تحلیل بلاک چین افزود:

درگیری‌های اتریوم ادامه خواهد داشت چراکه معامله‌گران [کوتاه‌مدت] برای کسب سود بیشتر به سراغ شبکه‌های لایه اول می‌روند و در نهایت با افزایش رکود در شبکه، بازار [اتریوم] را ترک خواهند کرد.

منبع: ارزدیــجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *