1403/01/09

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

مدیرعامل SBI ژاپن: سهام ریپل در صورت پیروزی در دادگاه عمومی خواهد شد

مدیرعامل SBI ژاپن: سهام ریپل در صورت پیروزی در دادگاه عمومی خواهد شد

مدیرعامل SBI ژاپن: سهام ریپل در صورت پیروزی در دادگاه عمومی خواهد شد

یوشیتاکا کیتائو (Yoshitaka Kaito)، مدیرعامل اس‌بی‌آی گروپ (SBI Group)، معتقد است که پس از اتمام دعوی قانونی ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، این شرکت سهام خود را به‌صورت عمومی عرضه خواهد کرد.

به گزارش یوتودی، کیتائو در حاشیه گزارش مالی اس‌بی‌آی، غول مالی ژاپنی، عنوان کرد که ریپل می‌خواهد سهام خود را به‌صورت عمومی عرضه کند. او در ادامه افزود که کریس لارسن (Chris Larsen)، هم‌بنیان‌گذار ریپل، می‌خواهد ریپل در این جهت حرکت کند. او همچنین گفت:

بعد از دعوی قانونی فعلی، [سهام] ریپل عمومی خواهد شد. کریس [لارسن] این طور می‌خواهد.

برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل، در ژانویه ۲۰۲۰ (بهمن ۹۸) در حاشیه اجلاس داوس اعلام کرد که شرکتش می‌خواهد «سردمدار» عرضه‌های عمومی سهام باشد. او در این باره گفت:

در ۱۲ ماه آینده، شاهد عرضه‌های عمومی سهام در فضای ارزهای دیجیتال و بلاک چین خواهید بود. قرار نیست اولین باشیم و قرار هم نیست آخرین باشیم؛ انتظار دارم سردمدار این حرکت باشیم. عرضه عمومی تکاملی برای شرکت ما خواهد بود.

این در حالی است که سهام شرکت‌های بزرگ این حوزه نظیر کوین بیس در حال حاضر در بازار نزدک و دیگر بازارهای بورس معامله می‌شوند. از سوی دیگر، ریپل در حال دسته‌وپنجه نرم‌کردن با دعوی قانونی خود را کمیسیون بورس آمریکا است.

اس‌بی‌آی گروپ، بزرگترین سهامدار خارجی شرکت ریپل است و از جمله بزرگترین حامیان این شرکت هم به حساب می‌آید. شایان ذکر است که ریپل در ژاپن به‌عنوان یک دارایی رمزنگاری‌شده شناخته می‌شود. طبق گزارش‌ها، سهامداران اس‌بی‌آی می‌توانند سود خود را برای دومین سال پیاپی با ارز دیجیتال ریپل دریافت کنند.

کیتائو در ماه دسامبر هم اعلام کرده بود که دعوی قانونی ریپل و کمیسیون بورس آمریکا نمی‌تواند تأثیر چندانی بر فعالیت جهانی آن داشته باشد.

منبع: ارزدیــجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *