2024/04/20

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

مایک نووگراتز: قیمت بیت کوین به ۶۵,۰۰۰ دلار خواهد رسید

مایک نووگراتز: قیمت بیت کوین به ۶۵,۰۰۰ دلار خواهد رسید

مایک نووگراتز (Mike Novogratz)، سرمایه‌گذار سرشناس می‌گوید که کمیابی و عرضه محدود بیت کوین در کنار هجوم خریداران جدید به بازار آن باعث می‌شود که قیمت این ارز دیجیتال در آینده‌ای نزدیک به ۶۵ هزار دلار برسد.

به گزارش کوین تلگراف، دیروز (سه‌شنبه)، نوواگراتز در پاسخ به توییت میسی ویلیامز (Maisie Williams)، بازیگر پرآوازه سریال بازی تاج‌وتخت نوشت که هرگز در خرید بیت کوین تعلل نکند.

گفتنی است روز گذشته، ویلیامز با انتشار یک نظرسنجی در توییتر خود از دنبال‌کنندگانش پرسید که آیا بهتر است در بیت کوین سرمایه‌گذاری کند یا خیر. در لحظه نگارش این مطلب، ۴۷ درصد یا حدوداً ۷۵۰ هزار نفر از پاسخ‌دهندگان با انتخاب گزینه آری به او توصیه کرده‌اند که در بیت کوین سرمایه‌گذاری کند.

توییت ویلیامز به‌سرعت در کانون توجه بسیاری از کاربران معروف توییتر از جمله ایلان ماسک قرار گرفت.

نووگراتز ذیل توییت ویلیامز نوشته است:

من دیشب در قیمت ۱۵ هزار دلار باز هم دست به خرید بیت کوین زدم. شک ندارم که قیمت آن به ۲۰ هزار و حتی ۶۵ هزار دلار خواهد رسید.

نووگراتز در ادامه نوشت:

اثر شبکه‌ای به‌سرعت در حال گسترش است. موج جدیدی از خریداران در حال ورود به بازار بیت کوین هستند و از سویی دیگر همه می‌دانیم که عرضه بیت کوین محدود است. الان وقت مناسبی برای خرید بیت کوین است، بنابراین پاسخ من مثبت است و توصیه می‌کنم هرچه زودتر دست‌به‌کار شوید و در بیت کوین سرمایه‌گذاری کنید.

ویلیامز هنوز در مورد اینکه چه چیزی باعث جلب توجهش به بیت کوین شده، حرفی نزده است. البته نمی‌توان بازده ۵۰ درصدی سرمایه‌گذاری در بیت کوین طی یک ماه اخیر را در افزایش اقبال عمومی به آن نادیده گرفت. در لحظه نگارش این مطلب، قیمت بیت کوین در محدوده ۱۸,۲۰۰ دلار در حال نوسان است.

مایک نووگراتز: قیمت بیت کوین به ۶۵,۰۰۰ دلار خواهد رسید

در میان پاسخ‌دهندگان به توییت ویلیامز، نام‌های آشنایی به چشم می‌خورد که از میان آنها می‌توان به استفان لیورا (Stephan Livera)، سامسون موو (Samson Mow)، معاون ارشد امنیتی بلاک‌استریم (Blockstream) و بری سیلبرت (Barry Silbert)، مدیرعامل صندوق سرمایه‌گذاری دیجیتال کارنسی گروپ (Digital Currency Group) اشاره کرد. گفتنی است شرکت گری‌اسکیل (Grayscale) که تحت مدیریت سیلبرت قرار دارد، به‌تازگی میزان بیت کوین‌های تحت مالکیت خود را به بیش از ۵۰۰ هزار واحد افزایش داده است.

علی‌رغم صعود بهای بیت کوین و رسیدن آن به سطوحی که پیش‌تر بیش از دو هفته به طول نینجامیده بود، هنوز این ارز دیجیتال نتوانسته مشابه با دوران اوج خود در سال ۲۰۱۷ سروصدا به پا کند.

در پشت پرده اما شمار زیادی از سرمایه‌گذاران نهادی که پیش‌تر در مورد خریداری بیت کوین مردد بودند، در حال زمینه‌سازی برای ورود به بازار این ارز دیجیتال هستند. از جمله این سرمایه‌گذاران نهادی می‌توان به سیتی‌بنک (Citibank)، غول مالی ایالات متحده اشاره کرد که این هفته با انتشار گزارشی پیش‌بینی کرد که قیمت بیت کوین تا دسامبر ۲۰۲۱ (آذر ۱۴۰۰) به ۳۱۸ هزار دلار می‌رسد.

منبع: ارزدیــجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *