1403/01/09

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

مایکرواستراتژی چگونه از بیت کوین کسب درآمد می‌کند؟ مایکل سیلور پاسخ می‌دهد

مایکرواستراتژی چگونه از بیت کوین کسب درآمد می‌کند؟ مایکل سیلور پاسخ می‌دهد

مایکرواستراتژی چگونه از بیت کوین کسب درآمد می‌کند؟ مایکل سیلور پاسخ می‌دهد

مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیرعامل مایکرواستراتژی و یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران بیت کوین، به روش‌هایی اشاره کرده است که این شرکت می‌تواند با استفاده از آنها از موجودی بیت کوین خود کسب درآمد کند.

به گزارش کوین دسک، مقامات مایکرواستراتژی روز پنجشنبه در جریان یک رویداد مجازی که با هدف تعامل بیشتر با سرمایه‌گذاران برگزار شده بود، به راه‌هایی اشاره کردند که این شرکت نرم‌افزاری می‌تواند از طریق آنها از موجودی بیت کوین خود کسب درآمد کند.

مایکرواستراتژی در زمینه تولید نرم‌افزار تجزیه‌وتحلیل کسب‌وکارها فعالیت می‌کند؛ اما ارزش بازار سهام آن تا حد زیادی نشان‌دهنده دارایی‌های بیت کوین این شرکت است. به‌گفته مایکرواستراتژی، این شرکت تا تاریخ ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر)، ۱۲۲,۴۷۸ بیت کوین در ترازنامه خود داشته است. مایکرواستراتژی خرید این بیت کوین‌‌ها را از سه‌ماهه سوم سال گذشته آغاز کرده است. ارزش تقریبی آنها در آن زمان ۳.۷ میلیارد دلار بود، اما اکنون این عدد به ۵.۸ میلیارد دلار رسیده است.

مایکل سیلور، مدیرعامل مایکرواستراتژی، گفته است این شرکت برای کسب درآمد از بیت کوین‌های خود می‌تواند بخشی از آن را به یکی از شرکای قابل‌اعتمادش قرض بدهد. حتی می‌تواند بیت کوین‌های خود را در قالب مشارکت با یک شرکت بزرگ فعال در حوزه فناوری یا بانک، سرمایه‌گذاری کند.

سیلور در خصوص این نوع مشارکت گفته است:

می‌توانید آن را به‌عنوان یک نوع وثیقه در نظر بگیرید.

علاوه بر این مایکرواستراتژی می‌تواند با استفاده از بیت کوین‌های خود وثیقه‌گذاری کرده و در شرایط مناسب بدهی با سررسید بلندمدت ایجاد کند. همچنین، این شرکت می‌تواند برنامه‌های کاربردی جالبی را با محوریت بیت کوین‌های خود توسعه دهد.

سیلور در ارائه خود به این نکته اشاره کرد که هنوز هیچ اقدام رسمی‌ای برای هیچ‌کدام از این طرح‌های احتمالی صورت نگرفته است.

منبع: ارزدیــجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *