2024/04/20

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

قیمت اتریوم ۱۵ درصد احیا شد

قیمت اتریوم ۱۵ درصد احیا شد

قیمت اتریوم که از ابتدای ماه سپتامبر با سقوط همراه بوده است، از دیروز روند احیای خود را آغاز کرده و توانسته است ۱۵٪ رشد کند. این در حالی است که اتر در طول چند روز گذشته با شکستن حمایت‌های کلیدی خود، از ۴۹۰ دلار تا کف ۳۰۸ دلاری سقوط کرده بود.

به گزارش کریپتوپوتیتو، در طول سقوط اخیر قیمت اتریوم، این ارز دیجیتال حمایت‌های ۴۳۸ دلار، ۴۰۰ دلار، ۳۶۴ دلار (اوج قیمت ۲۰۱۹) و ۳۵۵ دلار (فیبوناچی ۰.۵) را شکست که حمایت‌های پراهمیتی به حساب می‌آیند. در نهایت، حمایت ۳۲۴ دلار و فیبوناچی ۰.۶۱۸ قدرتمند عمل کرد و قیمت اتر بازیابی قیمت خود را آغاز کرد. از زمان آغاز بازیابی قیمت تا به حال، این ارز دیجیتال توانسته است تا ۳۴۵ دلار برسد.

بسیاری از معامله‌گران چشم به سطح حمایت ۳۲۴ دلاری دوخته‌اند؛ چراکه شکستن این حمایت می‌تواند در هفته‌های پیش رو قیمت اتریوم را تا ۳۰۰ دلار پایین بکشد.

از سوی دیگر، اگر خریداران موفق به شکستن مقاومت در محدوده ۳۵۵ دلار شوند، بلافاصله مقاومت ۳۶۴ دلاری را که اوج قیمت سال ۲۰۱۹ است پیش روی خود خواهند دید. پس از این مقاومت نیز فیبوناچی نزولی ۰.۳۸۲ قرار دارد که در ۳۸۰ دلار ایجاد شده است. ۴۰۰ و ۴۱۰ دلار نیز مقاومت‌های دیگری هستند که پیش روی روند فعلی قرار دارند.

نمودا قیمت اتریوم

اگر قیمت اتر با سقوطی بیشتر همراه شود، اولین حمایت ۳۲۴ دلار و فیبوناچی ۰.۶۱۸ است. پس از آن به‌ترتیب باید منتظر حمایت‌های ۳۲۰ و ۳۰۰ دلاری باشیم. ۲۸۰ دلار و فیبوناچی ۰.۷۸۶ نیز سطح حمایت بعدی را شکل داده است. خط روند چهار ماهه نیز به‌عنوان یک حمایت عمل می‌کند و در نمودار با خط‌چین مشخص شده است.

نمودار قیمت اتر/بیت کوین

اتر در نمودار قیمت جفت ارز اتر/بیت کوین نیز سقوط آزاد کرده است. قیمت اتر در ابتدای ماه سپتامبر در محدوده ۰.۰۴ بیت کوین معامله می‌شد، اما سقوط قیمت آن سبب شد تا کف ۰.۰۳۱۱ بیت کوین (فیبوناچی ۰.۶۱۸) پایین بیاید.

خوشبختانه، خریداران بازار به‌سرعت آن را در این محدوده حمایت کردند و کندل دیروز در محدوده‌ای بالاتر از فیبوناچی ۰.۵ و در رقم ۰.۳۲۹ بیت کوین بسته شد. در حال حاضر اتریوم در قیمت ۰.۰۳۲ بیت کوین معامله می‌شود.

نمودار قیمت اتر بر مبنای بیت کوین

اتریوم در کوتاه‌مدت

اگر خریداران موفق شوند قیمت اتریوم را بالا بکشند، اولین مقاومت ۰.۰۳۴۷ بیت کوین است و پس از آن مقاومت‌های ۰.۰۳۶۱ (اوج مارس ۲۰۱۹) و ۰.۰۳۷۶ بیت کوین قرار دارد.

حمایت پیش رو نیز در سطح ۰.۰۳۲۸ بیت کوین (فیبوناچی ۰.۵) تشکیل شده است. پس از آن حمایت‌های ۰.۰۳۲ بیت کوین، ۰.۰۳۱۱ بیت کوین (فیبوناچی ۰.۶۱۸) و ۰.۰۳۰۵ بیت کوین (میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه و فیبوناچی ۱.۸۱۶) قرار دارد.

منبع: ارزدیــجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *