سایت ارزی (Arzee)/دلار با رشد حدود نهصد تومانی در کانال بیست و یک هزار تومان، 21 هزار و 661 تومان برای فروش قیمت گذاری شده است.

رشد دلار در کانال 21 هزار تومان
تا لحظه تنظیم این خبر؛ طبق اعلام سایت بانک مرکزی در بازار ارز، دلار 21 هزار و 661 تومان برای فروش و 21 هزار و 232 تومان برای خرید قیمت خورد.

قیمت یورو نیز 25 هزار و 534 تومان برای فروش درج شد. بانک مرکزی نرخ خرید یورو را 25 هزار 33 تومان اعلام کرد.

رشد  قیمت ها در بازار طلا و سکه 
سکه امامی با 28 هزار تومان رشد 9 میلیون و 831 هزار تومان به فروش رسید. هر گرم طلای 18 عیار نیز با رشد 17 هزار و 300 تومانی قیمت، 956 هزار تومان در طلافروشی ها به فروش رفت. 
 

سکه طرح قدیم با افت 100 هزار تومانی، 9 میلیون و 498 هزار و 900 تومان ارزش گذاری شد.
نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی با رشد 100 هزار تومانی قیمت به ترتیب، 5 میلیون و 400 و 3 میلیون و 300 و دو میلیون تومان به ثبت رسید.

 بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری با ۰.۳ درصد افزایش، به ۱۸۳۸ دلار و ۴۷ سنت رسید. بهای معاملات این بازار روز جمعه تا مرز ۱۸۴۲ دلار و ۹۱ سنت پیشروی کرده بود که بالاترین قیمت از ۱۱ فوریه بود.

کایل رودا، تحلیلگر شرکت آی جی مارکت گفت: گزارش اشتغال آمریکا تقریبا شروع و پایان دادستان برای طلا در حال حاضر است. این گزارش انتظارات در خصوص ادامه سیاست انبساطی بانک مرکزی آمریکا را تقویت کرد. در حال حاضر طلا نیروی صعودی پیدا کرده و ۱۸۵۰ دلار سطح مهم بعدی است که این فلز هدف گرفته است.

گزارش روز جمعه وزارت کار آمریکا نشان داد اقتصاد این کشور در آوریل ۲۶۶ هزار شغل جدید ایجاد کرده است که بسیار پایینتر از یک میلیون شغل پیش بینی شده از سوی اقتصاددانان بود.
بانک مرکزی آمریکا متعهد شد نرخهای بهره را تا زمانی که تورم و اشتغال اوج بگیرند، همچنان نزدیک صفر نگه دارد. نرخهای بهره پایینتر هزینه نگهداری طلا که دارایی بدون بازدهی است را کاهش می دهد و باعث افت ارزش دلار می شود و طلا را برای خریداران غیرآمریکایی ارزانتر می کند.

بر اساس گزارش رویترز، شاخص دلار در معاملات روز جاری تغییر چندانی نداشت و نزدیک به پایینترین حد خود در دو ماه گذشته ایستاد.