1403/01/09

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

«فملی» یک رکورد دیگر را هم ثبت کرد

«فملی» یک رکورد دیگر را هم ثبت کرد

«فملی» یک رکورد دیگر را هم ثبت کرد

به گزارش ارزی(Arzee.ir) به نقل از رادیو سهام،

مدیرعامل صنایع ملی مس ایران اعلام کرد رکورد 5 ساله میزان حفاری‌های اکتشافی شرکت ملی صنایع مس ایران شکسته شد. «فملی» یک رکورد دیگر را هم ثبت کرد

به گزارش رادیو سهام، دکتر «اردشیر سعدمحمدی» با بیان این‌که اکتشافات اولین حلقه از زنجیره توسعه پایدار است، گفت: با انجام 44 هزار متر حفاری اکتشافی در نیمه نخست امسال، رکورد 5 ساله میزان حفاری‌های اکتشافی شرکت ملی صنایع مس ایران شکسته شد. این میزان حفاری اکتشافی رشد 19 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

 مدیرعامل شرکت مس ادامه داد: همچنین در روز پنجم مهرماه امسال 482 متر حفاری اکتشافی انجام شده است که بیشترین میزان اکتشاف انجام‌شده در یک روز در 5 سال اخیر است و شرکت مس با انجام این میزان اکتشاف رکوردی تازه در زمینه اکتشافات از خود بر جای گذاشت.

دکتر سعدمحمدی با اشاره به تلاش‌های پرسنل سخت‌کوش شرکت مس در ثبت این رکوردها گفت: ثبت این رکوردها در حالی اتفاق افتاده است که در نیمه نخست امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در کل جهان بسیاری از فعالیت‌های معدنی با وقفه مواجه یا کند شده‌اند.

به گفته مدیرعامل شرکت مس حفاری‌های انجام شده در منطقه درآلو، سونگون، کرور، سرچشمه، سریدون، میدوک، ماهور، دره زار، باب شمیل، کهنگ و گوره درق بوده است.

برگرفته از سیگنــال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *