سایت ارزی (Arzee)/برخی طلافروشان سکه‌های هولوگرام‌دار را ۵۰ هزار تومان گران‌تر می‌فروشند! طلافروشان به مشتریان توصیه می‌کنند که برای اینکه به دام سکه‌های تقلبی نیفتند، سکه‌‌های هولوگرام‌دار را بخرند. 

طلافروشان مدعی هستند که به دلیل تحریم ،هولوگرام‌ سکه دیگر وارد نمی‌شود و از این‌رو فروش سکه‌های هولوگرام‌دار فقط به مشتری‌های خاص فروخته می‌شود!
با وجود این رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به تجارت‌نیوز گفت که گرانفروشی سکه‌های هولوگرام‌دار تخلف است و ممکن است از سوی فروشندگان بدون جواز کسب این تخلف انجام شود.
ابراهیم محمدولی،درباره روند تامین هولوگرام‌ سکه هم به تجارت‌نیوز توضیح داد: اتحادیه هولوگرام‌های سکه را از دو شرکت‌ ایرانی می‌خرند که هولوگرام‌ها را از هند وارد می‌کنند و البته تمام سکه‌ها باید دارای هولوگرام باشند و چنانچه سکه فروشان سکه خود را بدون هلوگرام و با نرخ گران‌تری به مردم بفروشند با آنها برخورد می‌شود.
او تاکید کرد: قیمت هولوگرام آن قدر ناچیز است که سکه فروشان باید آن را روی سکه درج کنند و بابت فروش سکه‌های هولوگرام‌دار هم نباید از مردم مبلغ اضافی دریافت کنند.

پیش از این هم نادر بذرافشان، دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا گفته بود: « فروش سکه‌های تقلبی در فضای مجازی زیاد شده است. به مردم توصیه می‌کنیم در فضای مجازی سکه نخرند.»