2024/04/20

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

صعود دوباره بیت کوین و رکورد جدید اتریوم همزمان با آشفتگی سهام جهانی

پس از ثبت رکورد های متوالی در هفته اخیر برای پادشاه آلت کوین های بازار یعنی اتریوم حالا شاهد ثبت یک رکورد قیمتی جدید برای این ارز دیجیتال معروف در بازار هستیم.

صعود دوباره بیت کوین و رکورد جدید اتریوم همزمان با آشفتگی سهام جهانی

صعود دوباره بیت کوین و رکورد جدید اتریوم همزمان با آشفتگی سهام جهانی


پس از ثبت رکورد های متوالی در هفته اخیر برای پادشاه آلت کوین های بازار یعنی اتریوم حالا شاهد ثبت یک رکورد قیمتی جدید برای این ارز دیجیتال معروف در بازار هستیم

بیت کوین (BTC) امروز توانست رشدی 4.3 درصد را برای خود ثبت کند. بازار ارز های دیجیتال با وجود آشفتگی بازار سهام های جهانی توانست سریعا خود را ریکاوری کند و روندی صعودی پیدا کنند.

نمودار

قیمت بیت کوین صعودی میشود
داده های Cointelegraph Markets Pro و Tradingview نشان داد که بیت کوین با جفت ارز BTC / USD تقریباً تمام ضرر روز های گذشته خود را جبران کرده است. در حال حاضر و در زمان نوشتن این خبر بیت کوین با قیمت 57،500 دلار در صرافی های مختلف دنیا در حال خرید و فروش میباشد.
بیت کوین

این اتفاقات زمانی به وقوع پیوست که سهام شرکت های فناوری با ریزش بالایی همراه شد و این امر به دلیل مشکلاتی در سهام تایوان بود به این صورت که شاخص سهام این کشور بزرگترین ضرر یک روزه خود در تاریخ را به خود اختصاص داد.

بیت کوین و آلت کوین ها در اوایل هفته با سهام فناوری به طور گسترده ای فروخته شده بودند ، اما آخرین افت قیمت در بازار سهام نیز نتوانست آنچنان که باید دنیای ارز های دیجیتال را با ریزش همراه کند.

“رکت کاپیتال” ، تحلیلگر محبوب توییتر ، روز سه شنبه در این مورد گفت : ” اینجا جایی است که بیت کوین شروع به رشد میکند و آلت کوین ها نیز روندی صعودی به خود میگیرند”. هرچند جبهه گیری های فدرال رزرو آمریکا نیز در این مورد آنچنان که باید نتوانست باعث کاهش سرعت رشد ارز های دیجیتال شود.

پیش از این ، نگرانی هایی مبنی بر اینکه بیت کوین در نهایت ممکن است وارد کانال 50،000 دلار شود بسیار زیاد بود و این سقوط باعث میشد تا بیت کوین تا 40،000 دلار نیز ریزش داشته باشد.

اتریوم همچنان در حال ثبت رکورد قیمتی جدید

در همین حال ، در ادامه آلت سیزن دوم “alt season 2.0” ، اتریوم بار دیگر توانست به بالاترین قیمت خود دست پیدا کند و با حفظ پشتیبانی در 4،000 دلار به بالاترین قیمت خود دست پیدا کند. با این حال ، کارمزد بالای شبکه اتریوم هم برای معامله گران و هم برای کاربران این شبکه بسیار بالا است.

اتریوم

دیگر آلت کوین های بازار نیز توانستند رکورد های قیمتی جدیدی را برای خود به ثبت برسانند، از جمله کاردانو Cardano (ADA) ، که در زمان نوشتن خیر تنها چهار سنت با بالاترین رقم 1.83 دلار فاصله داشت. این ارز دیجیتال در حال حاضر با قیمت 1.78 دلار در حال معامله می باشد.

در میان بحث و جدال بر سر توکن های دوج کوین Dogecoin (DOGE) و شیبااینو این توکن با ریزشی منفی 23٪ رو به رو شد. با این حال سود هفتگی این توکن همچنان در حدود 1500٪ میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *