2024/04/19

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

صرافی OKEx از ۲۷ نوامبر به کاربران اجازه برداشت می‌دهد

صرافی OKEx از ۲۷ نوامبر به کاربران اجازه برداشت می‌دهد

صرافی «OKEx» اعلام کرده است که عملیات برداشت از صرافی را از هفته آینده مجدداً آغاز خواهد کرد. از ماه پیش این صرافی به‌دلیل دستگیری بنیان‌گذارش عملیات برداشت را مسدود کرده بود.

به گزارش «The Block»، صرافی OKEx‌ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که عملیات برداشت خود را از ۲۷ نوامبر (۷ آذر) از سر خواهد گرفت.

حدود یک ماه پیش، پلیس چین یکی از دارندگان کلید خصوصی در این صرافی را که بعداً مشخص شد استار مینژینگ ژو (Star Mingxing Xu)، بنیان‌گذار صرافی، بوده است دستگیر کرد. به همین دلیل صرافی OKEx‌ عملیات برداشت را به‌حالت تعلیق درآورد تا کمکی به تحقیقات پیرامون این موضوع کرده باشد. حالا صرافی بعد از یک ماه خبر از سر گیری برداشت‌ها را منتشر کرده است. OKEx‌ در اطلاعیه خود می‌نویسد:

تا به اینجا مشکل حل شده است و فرد مذکور هم بر سر کار خود در صرافی بازگشته است.

رسانه‌های چینی خبر آزادی ژو را روز پنجشنبه در پلتفرم‌هایی نظیر توییتر و وی‌چت اعلام کردند. پس از اعلام این خبر، ارزش توکن‌های این صرافی جهشی ۲۰ درصدی پیدا کرد.

صرافی OKEx‌ از ۱۶ اکتبر (۲۵ مهر) عملیات برداشت وجه از صرافی را مسدود کرده بود. این در حالی است که برخی با روش‌هایی موفق به خروج سرمایه‌های خود از صرافی شدند.

از جمله این روش‌ها می‌توان به فروش ارزها پایین‌تر از قیمت بازار اشاره کرد. در بیشتر صرافی‌ها دلار آمریکا، حدود ۶.۴ یوان چین ارزش دارد، اما این مبلغ برای صرافی OKEx‌ در زمان بسته بودن امکان برداشت، تا ۵ یوان نیز کاهش یافته بود. در حال حاضر هر دلار آمریکا در OKEx‌ حدود ۶.۴ یوان است. در بخش دیگری از اطلاعیه OKEx آمده است:

صرافی به ذخیره ۱۰۰٪ سرمایه [کاربران] پایبند است و در زمان از سر گیری برداشت‌ها، شاهد بحران نخواهیم بود.

منبع: ارزدیــجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *