بازار/ممکن است شما هم نیاز به خرید کالاهایی مثل لپ‌تاپ و گوشی موبایل یا وسایل منزل از جمله یخچال‌فریزر و مبلمان و کالای خواب داشته باشید که پول نقد نسبتا زیادی برای تهیه آن‌ها لازم است و خرید اقساطی گزینه مناسبی باشد. اما بانک‌ها برای خرید اقساطی کالا اغلب یا راهکاری ندارند یا فرایند اداری طولانی و نیاز به ضامن معتبر دارند.

لندو، بزرگ‌ترین سامانه ارایه وام‌های خرد، اخیرا طی همکاری با «بانک آینده» امکان خرید اقساطی کالا، بدون چک و ضامن و بدون فرایند اداری و بانکی، تا سقف ۲۰ میلیون تومان را فراهم کرده است! (اطلاعات بیشتر)

خرید اقساطی تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن و چک

در این طرح شما از لندو اعتبار دریافت کرده و از فروشگاه تیمچه اقساطی خرید می‌کنید. فروشگاه اینترنتی تیمچه بعنوان یک فروشگاه اینترنتی همه‌چیز فروش تنوعی بالغ بر صد هزار کالا در دسته‌های مختلف کالایی از لوازم خانگی و ملزومات تهیه جهیزیه و سیسمونی تا کالای دیجیتال و لوازم آرایشی و بهداشتی و… دارد.

در این طرح بانک آینده، شما می‌توانید بدون الزام چک و ضامن، تا ۲۰ میلیون تومان تسهیلات خرید کالا دریافت کنید. برخی از مزایای این طرح:

  • سرعت فرآیند بالاست (حداکثر دو هفته کاری)
  • نیازی به ارائه چک یا معرفی ضامن نیست
  • فرایند بانکی و اداری ندارد
  • در صورت دیرکرد جریمه دیرکرد نمی‌پردازید!

مبلغ اعتبار دریافتی چطور تعیین می‌شود؟

اگر برای اولین بار در لندو ثبت‌نام می‌کنید، می‌توانید با ضمانت چک از ۳ تا ۲۰ میلیون تومان و با ضمانت سفته از ۳ تا ۸ میلیون تومان اعتبار برای خرید اقساطی دریافت کنید. بازپرداخت این اعتبار، یک‌ساله بوده و مجموع سود+کارمزد آن برای ضمانت چک ۲۲درصد و برای ضمانت با سفته ۲۳درصد است.

 

نکته آخر اینکه با توجه به محدود بودن ظرفیت تخصیص اعتبار، برای استفاده از این فرصت جذاب خرید اقساطی بهتر است هرچه زودتر اقدام کنید: