2024/04/20

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

سنگین‌ ترین صف‌ های خرید و فروش / کالا در صدر تقاضای فروش سهامداران قرار گرفت

سنگین‌ ترین صف‌ های خرید و فروش / کالا در صدر تقاضای فروش سهامداران قرار گرفت

به گزارش ارزی(Arzee.ir) به نقل از اقتصاد آنلاین،

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت 9 و 40دقیقه جمع صف‌های خرید حدود 645میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش 310میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به 335میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «انرژی3»، «آپ» و «حکشتی» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سایر اشخاص بورس انرژی 300میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. عرضه نیز در صفوف فروش «لپارس»، «وشمال» و «وسرضوی» در نوبت انتظار است.

ارزش 10صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع 475میلیارد تومان (73درصد کل) و 10صف فروش برتر 210میلیارد تومان (68درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 12نماد و حجم صف‌های فروش در هفت نماد بیش از 10میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف سرمایه‌گذاری چشم انداز توسعه شمال با نماد (وشمال) به 4.3درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

«فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید 300میلیارد تومان است و پس از آن گروه «حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن 55میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «ساخت دستگاه‌ها و وسایل ارتباطی» با تقاضای فروش 66میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید11Image 2

برگرفته از سیگنــال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *