تجارت نیوز/هفته دوم آبان آخرین هفته از معاملات بازار سهام قبل از انتخابات آمریکا بود و اگرچه عملکرد نهایی سهام عدالت نزولی شد اما در نهایت افت چندانی نسبت به هفته قبل نداشت.

  در حالی که ارزش سهام عدالت در پایان معاملات اهفته گذشته 11 میلیون و 961 هزار تومان بود در پایان معاملات این هفته با افت ارزش 250 هزار تومانی به کار خود پایان داد.
نوسان ارزش سهام عدالت در این هفته زیاد نبود و در هفته پایانی معاملات بازار سهام قبل از انتخابات آمریکا ریسک‌پذیری بازار سهام بیشتر شده و به نوعی تقاضا به بازار سهام بازگشته بود.
ارزش سهام عدالت با شروع معاملات این هفته تغییر چندانی نداشت و با رشد تقریبا 50 هزار تومانی به 12 میلیون تومان رسید اما در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه روند نزولی سهام عدالت ادامه یافت و در این دو روز ارزش سهام عدالت حدود 700 هزار تومان افت کرد اما بعد از تعطیلی روز شنبه و برگزاری انتخابات آمریا در روز چهارشنبه وند بازار سهام صعودی شد و ارزش سهام عدالت نیز با رشد 400 هزار تومانی به 11 میلیون و 703 هزار تومان رسید.
با شروع دوره اصلاح قیمتی بازار سهام ارزش سهام عدالت از 21 میلیون تومان تا 11 میلیون تومان ریزش کرد و این در حالی که سهام عدالت قرار بود پشتوانه‌ای برای مردم باشد و حسانی نیز که اقدام به فروش سهام عدالت خود کردند نیز در دریافت پول سهام عدالت خود گله دارند و گاه حتی انتظار برای واریز پپول سهام عدالت به 3 ماه نیز می‌رسد.

اما به نظر می‌رسد با شروع روند صعودی بازار سهام بعد از انتخابات آمریکا ارزش سهام عدالت نیز رشد کند.