2024/04/18

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

روشی امن و سودآور برای خرید ارز دیجیتال

رشد چشمگیر بیت کوین طی چند ماه اخیر باعث گرایش سرمایه گذاران بسیاری بخصوص سرمایه گذاران خرد به سمت این بازار شده است. بازاری که بسیاری از افراد به چشم جایی که میتوانند سرمایه خود را چند برابر کنند نگاه کنند.

روشی امن و سودآور برای خرید ارز دیجیتال

روشی امن و سودآور برای خرید ارز دیجیتال


رشد چشمگیر بیت کوین طی چند ماه اخیر باعث گرایش سرمایه گذاران بسیاری بخصوص سرمایه گذاران خرد به سمت این بازار شده است. بازاری که بسیاری از افراد به چشم جایی که میتوانند سرمایه خود را چند برابر کنند نگاه میکنند و به دلیل همین باوری و نگرشی که به آن دارند سرمایه خود را ممکن است کاملا از دست بدهند.

بیت کوین

دلیل شکست بسیاری از افراد در این بازار دلایل مختلفی دارد که از جمله آن ها میتوان به عدم درک بازار ارز های دیجیتال و یا حتی درک نادرست آن اشاره کرد. یکی دیگر از دلایلی که باعث از دست رفتن سرمایه در این بازار ‌می‌شود درواقع نداشتن دانش کافی در زمینه های مختلف مانند استراتژی های سرمایه گذاری و یا دانش تکنیکال در تحلیل نمودار ها اشاره کرد.

کسانی که به تازگی وارد دنیای رمز ارز ها شده اند ممکن به دلیل هیجانی برخورد کردن و تصمیم گرفتن برای خرید رمز ارز های مختلفی که به آنها معرفی می‌شود دچار زیان های بالایی شوند. و در آخر ممکن است با سبدی از رمز ارز هایی رو به رو شوند که هیچ پیشترفتی ندارند و قرار نیست در آینده هیچ اتفاقی برای آنها بیفتد و رشد داشته باشند.

سرمایه

در اینجا ما فرمولی را به شما معرفی می‌کنیم که به شما کمک میکند تا در دنیای خرید و فروش رمز ارز ها از بروز زیان های بالا جلوگیری کنید و بدانید دقیقا چه رمز ارزی ممکن است رشد خوبی داشته باشد و چه رمز ارزی ممکن است با شکست مواجه شود.

1- سعی کنید 50 تا 60 درصد سرمایه ارز دیجیتالی خود را روی بیت کوین و اتریوم قرار دهید.

بیت کوین و اتریوم پروژه هایی هستند که تثبیت شده اند و اعتبار بالایی دارند. بیت کوین به پادشاه ارز های دیجیتال شناخته میشود و سال هاست در رده اول ارز های دیجیتال خرید و فروش می‌شود. اتریوم نیز از نظر حجم معاملاتی خود در واقع رتبه دوم بازار را به خود اختصاص داده است.

اتریوم

2- 30 تا 40 درصد سرمایه خود را به 25 ارز برتر بازار اختصاص دهید.

برای پیدا کردن این 25 رمز ارز برتر کافی است به سایت کوین مارکت کپ coinmarketcap رفته و آنجا میتوانید به 25 رمز ارزی که در بازار رشد خوبی داشته اند و حجم معاملاتی بالایی نیز دارند نگاهی بیاندازید. در این سایت رتبه بندی رمز ارز ها را میتوانید مشاهده کنید. شما نباید فقط به قیمت آنها توجه کنید بلکه باید یک تحیلیل بنبیادی از آنچه که رمز ارز مورد نظر قرار است انجام دهد داشته باشید. وایت پیپر آن را مشاهده کنید و سایر مولفه هایی که برای شناخت یک رمز ارز خوب لازم است را در نظر بگیرید.

3- 10 درصد باقیمانده را به عنوان استیبل کوین نگه داشته تا زمانی که یک فرصت سرمایه گذاری مناسب را پیدا کنید و سریعا اقدام به خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *