2024/04/18

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

رادیو سیگنال | رشد شاخص به لطفِ بزرگانِ بورس | دوشنبه 24 خرداد

رادیو ارزی(Arzee.ir) | رشد شاخص به لطفِ بزرگانِ بورس | دوشنبه 24 خرداد

در پایان معاملات امروز دوشنبه 24 خرداد ماه، شاخص کل با 0.79 درصد افزایش به عدد 1150 هزار واحد رسید. اما شاخص هموزن امروز افت 0.24 درصدی را تجربه کرد. موردی که نشان می‌دهد شرکت های کوچیک عموما در روند صعودی شاخص کل همراه نبودند و با کاهش قیمت همراه بودند. مجموع ارزش معاملات خرد حدود 3348 میلیارد تومان بود که نشان میدهد بازار نسبت به دیروز رونق بهتری داشته. اتفاق خوب اینکه خروج نقدینگی حقیقی ها از بازار نسبت به دیروز 159 میلیارد کاهش پیدا کرد و به عدد 130 میلیارد تومان رسید. علاوه بر آن ارزش کل صف های خرید هم نسبت به دیروز حدود 37 درصد رشد داشته و به عدد 302 میلیارد تومن رسیده است.

رادیو ارزی(Arzee.ir) در شنوتو و کست‌باکس با آخرین و مهمترین تحولات بازار سرمایه میزبان شماست.

درواقع کاهش رقم خروج پول حقیقی ها و رشد تقاضای بازار دو نشانه خیلی خوب و مثبت برای فعالین بازار به حساب می‌آید. با این شرایط فعالین بازار بایدآن شرایط سالهای 98 و ابتدای 99 را فراموش کنند، درواقع بورس به دلایلی که بررسی آنها در این مقال نمی‌گنجد، رشد عجیب غریبی را تجربه کرد، به دنبال آن، همین شرایط در بازارهای موازی مثل(ارز، مسکن، خودرو و طلا)رقم خورد و رشد قابل توجهی را تجربه کردند.
با توجه به شرایطفعلی و همینطور احتمال احیای برجام، پیش بینی میشود درآینده شاهد رکود در بازارهای مختلف باشیم و در شرایط رکود بورس میتواند بهترین محل برای سرمایه گذاری باشد.

برگرفته از سیگنــال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *