2024/04/20

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

دلار آمریکا همچنان به افزایش قیمت ادامه می دهد

دلار آمریکا همچنان به افزایش قیمت ادامه می دهد

به گزارش ارزی(Arzee.ir) به نقل از شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از وب‌سایت «اف‌ایکس امپایر»، دلار آمریکا در طول هفته معاملاتی دوباره در برابر ین ژاپن افزایش یافت، زیرا همچنان شاهد کاهش شدید ین ژاپن هستیم. در این مرحله، چنین به نظر می رسد که سطح 145 برای ین مانند یک دیوار آجری به نظر می‌رسد.

تحلیل تکنیکال هفتگی دلار آمریکا در مقابل ین ژاپن (USD/JPY)
دلار آمریکا در طول هفته، بیشتر مواقع افزایشی بوده است. و به همین دلیل در برابر ین ژاپن حرکت های پر سر و صدای زیادی هم داشته است. در این شرایط، بازار در تلاش است که مسیر حرکت خود را بسنجد. در اینجا ما با مسئله زمان روبرو هستیم، چرا که سعی می کنیم از سطح نرخ برابری دلار/ین 145 عبور کنیم. همان طور که قبلا ذکر شده است، این احتمال وجود دارد که شاهد نوسانات زیادی در این زمینه باشیم. حرکت های رفت و برگشتی از جمله موقعیت هایی است که باید با آن کنار آمد. 

با وجود تمامی موارد ذکر شده، بازار احتمالا همچنان شاهد نوسانات زیادی خواهد بود. اما در پایان، باید به خاطر داشته باشید که بانک ژاپن همچنان به مبارزه با نرخ بهره در آن کشور ادامه می دهد، و بنابراین، احتمالاً شاهد مبارزه ین ژاپن با تقریباً همه چیز در آینده خواهیم بود. در واقع، نرخ‌ها در سراسر جهان به شدت در حال افزایش هستند و ممکن است بانک ژاپن مجبور شود در این زمینه تلاش خود را دو برابر کند.

همانطور که قبلا گفته شده است، اگر بانک ژاپن در نهایت از خرید اوراق قرضه منصرف شود، این بازار می تواند حداقل برای یک مرحله اصلاحی، سرگردان شود. چنین به نظر می رسد که بانک ژاپن از خرید اوراق منصرف شود، بنابراین باید برای رویارویی با یک حرکت اصلاحی (pullbacks) آماده باشیم، البته تا زمانی که توکیو یا روند فعلی (اندیکاتور DC یا Donchian Channels ) تغییر یابند. که به نظر نمی رسد به این زودی اتفاق بیفتد.

نمودار هفتگی قیمت دلار ین

برگرفته از سیگنــال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *