بازار/این روز‌ها، قیمت خودرو دیگر به میزان عرضه و تقاضا کاری ندارد و به‌خاطر عوامل دیگری بالا و پایین می‌شود؛ عواملی که روزبه‌روز حباب قیمت خودرو را بزرگ‌تر می‌کنند.

یکی از بنیادی‌ترین مشکلات، تبدیل‌شدن خودرو از یک محصولی مصرفی به کالایی سرمایه‌ای است. تاخیر در تحویل خودرو‌ها هم به بالابردن قیمت خودروها از سوی فروشندگان دامن زده است. مثلا وقتی خبرنگار صداوسیما از یکی از آگهی‌دهندگان دنا پلاس توربو اتومات پرسید که چرا قیمت ۶۰۰ میلیون تومانی را اعلام می‌‌کند، با این پاسخ مواجه شد که به دلیل خواب طولانی‌مدت، پول پیش‌خرید است!

( قیمت روز خودرو در بازار را فقط با 3 کلیک از اینجا ببینید )

از طرف دیگر، مشکل همیشگی افزایش قیمت دلار نیز باعث شده است که فروشندگان بدون درنظرگرفتن وجود یا نبود مشتری در بازار، قیمت‌ها را افزایش دهند. در همین رابطه نایب‌رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو می‌گوید: ” این روز‌ها همه چیز در بازار خودرو به دلار ختم می‌شود و نوسان‌‌های قیمتی آن تعیین‌کننده قیمت‌‌ها است. همان‌طور که قیمت دلار در بازار واقعی نیست و رئیس‌کل بانک مرکزی نیز به این موضوع اشاره کرده است، قیمت‌ها در بازار خودرو دارای حباب و غیرواقعی است.”

 

همانطور که در جدول بالا می‌بینید، ویتارا ایران خودرو مدل 98 رکورددار گرانی بین این 10 مدل خودرو پرفروش با بیش از 235 میلیون تومان افزایش قیمت است! البته که پژو 206 تیپ 2 مدل 99 نیز با افزایش 28 میلیونی در طول 3 ماه بیشتر به دل مصرف‌کنندگان نشسته است. اما آیا این افزایش‌های نجومی فقط برای 3 ماه از سال 99 منطقی است؟ چه کسی پشت پرده این قیمت‌های نجومی است؟ اگر فردی در این روزها قصد خرید یا فروش خودرو خود را داشته باشد، تنها با چند روز اندک فاصله ممکن است چند ده میلیون تومان روی قیمت خودروی موردنظرش رفته باشد و نتواند خودروی جدید مورد نظر خود را خریداری کند. راه حل چیست؟!

خرید و فروش خودرو به صورت هم‌زمان در فقط 1 روز

برای جلوگیری از نوسانات خودرو، شرکت همراه مکانیک طرحی به نام خرید و فروش خودرو به صورت هم‌زمان یا با نام طرح کلید به کلید در نظر گرفته است تا افراد کم‌ترین ضرر ممکن را از تلاطم بازار متحمل شوند.

در این طرح با هماهنگی مشاوران همراه مکانیک، در همان روزی که خودروی قدیمی خود را می‌فروشید می‌توانید خودروی جدید را خریداری کنید. به این صورت که کافی است روی این لینک به آدرس hamrah-mechanic.com/car-sell کلیک کنید و فرم موجود در آن را پر کنید. زمانی که مشاور با شما تماس می‌گیرد، این موضوع را ذکر کنید که می‌خواهید خودروی جدید خود را همزمان با فروش خودروی قدیمی بخرید و تمام توضیحات خرید و فروش خودرو سفارشی همراه مکانیک را از زبان مشاور خود بشنوید.

با فروش خودرو خود از طریق همراه مکانیک:

  • فقط با 1 تماسخودرو خود را می‌فروشید.
  • هیچ هزینه‌ایپرداخت نمی‌کنید.
  • وقتخود را برای پاسخ‌گویی به تلفن خریداران تلف نمی‌کنید.
  • مشاور اختصاصی شما در همراه مکانیک تمام فرآیند پیداکردن خریدار را انجام می‌دهد و لازم نیست هیچ کاری انجام دهید.
  • خودرو شما از نظر فنی و مشخصات توسط کارشناسان خبرهکارشناسی شده و بهترین قیمت ممکن روی آن پیشنهاد می‌شود.
  • ازمشاوره حقوقی رایگان برای عقد قولنامه در محل بهره‌مند می‌شوید.

با خرید خودرو جدید خود از طریق همراه مکانیک:

  • از مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین مدل خودرو با توجه به نیاز و بودجه شما بهره‌مند خواهید شد.
  • مشاور شما در تمام کانال‌های معامله خودرو به دنبال خودروی مورد نظر شما می‌گردد و حداقل3 مورد را برای کارشناسی اولیه به شما معرفی می‌کند.
  • خودروی کارشناسی شدهبه همراه گزارش کامل کارشناسی با سربرگ شرکت را خریداری خواهید کرد.
  • فقط هزینه خدمات یک خودرو را پرداخت می‌کنید، در صورتی که اگر خودتان می‌خواستید یک خودرو دست دوم بخرید به طور میانگین بین 3 تا 5 بار نیاز بود که از خودروهای مختلف بازدید کرده و آن‌ها را برای خرید مطمئن‌ کارشناسی کنید.
  • با فروش خودرو قدیمی و خرید خودرو جدید در یک روز،از نوسانات بازار در امان خواهید بود.
  • ضمانت پرداخت خسارت کارشناسیروی خودرو به شما تقدیم خواهد شد.
  • ازمشاوره حقوقی رایگان برای عقد قولنامه در محل بهره‌مند خواهید شد.

پس وقت خود را تلف نکنید و همان الان درخواست خود را در سایت همراه مکانیک ثبت کنید و منتظر تماس مشاور خود باشید.