1403/01/09

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

خروج ۷۶۹.۴ میلیون دلار بیت کوین در عرض ۱۰ دقیقه از یک صرافی

خروج ۷۶۹.۴ میلیون دلار بیت کوین در عرض ۱۰ دقیقه از یک صرافی

نمودار اخیر ارائه دهنده تجزیه و تحلیل Glassnode نشان می دهد که ، یکشنبه 11 آوریل ، یک نهنگ رمزنگاری با انجام معامله 12،638 بیت کوین را از بزرگترین صرافی ارز رمزنگاری مستقر در ایالات متحده یعنی کوین بیس (Coinbase) جا به جا کرده است.

خروج ۷۶۹.۴ میلیون دلار بیت کوین در عرض ۱۰ دقیقه از یک صرافی

خروج ۷۶۹.۴ میلیون دلار بیت کوین در عرض ۱۰ دقیقه از یک صرافی


همراه با نوسانات بالایی که قیمت بیت کوین در هفته اخیر با آن روبه رو بوده است، بیت کوین توانست با ثبت رکورد 61500 به بالاترین قیمت تاریخی خود دست پیدا کند و رکورد قیمتی جدید را برای خود به ثبت برساند. حالا در جدید ترین اطلاعات منتشر شده از Glassnode حاکی از خروج 12،638 بیت کوین توسط یک نهنگ از صرافی کوین بیس است.

صرافی

نمودار اخیر ارائه دهنده تجزیه و تحلیل Glassnode نشان می دهد که ، یکشنبه 11 آوریل ، یک نهنگ رمزنگاری با انجام معامله 12،638 بیت کوین را از بزرگترین صرافی ارز های دیجیتال مستقر در آمریکا یعنی کوین بیس (Coinbase) جا به جا کرده است.

نمودار Glassnode که توسط Moskov Capital CIO به اشتراک گذاشته شده نشان می دهد که در 11 آوریل (۲۲ فروردین) 769.5 میلیون دلار از Coinbase برداشت شده است.

این بیت کوین ها فقط در عرض ده دقیقه از Coinbase خارج شده است.

بیت کوین

پیش از این گزارش شده بود که موسسات مالی مقادیر زیادی بیت کوین را نیز در اوایل ماه مارس از Coinbase خریداری و برداشت کردند.

تویتتر

موسسات مالی همچنان که بیت کوین در حال حاضر تقریبا در بالاترین قیمت حال حاضر خود قرار دارد. از آن به عنوان ابزاری برای مقابله با تورم استفاده می‌کنند. همچنین شاخص ورود سرمایه‌ی ماینرها به صرافی‌ها(میانگین ۷ روزه) به اوج یک ماهه‌ی ۱۷.۷۶۷ بیت کوین رسیده است. روز یکشنبه ارز رمزپایه شاخص یعنی بیت کوین در سطح 59،846 دلار معامله شد و در منطقه 60،760 دلار به بالاترین حد خود رسید. روز گذشته ، بیت کوین حتی تا 61،500 دلار افزایش یافت ، اما نتوانست روی این محدوده قیمت خود را نگه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *