بازار/طی دو سال اخیر و با توجه به شرایطی که کرونا برای کشور رقم زده است و در دنیایی که افراد ترجیح می‌دهند به‌جای بیرون آمدن از خانه از طریق گوشی و لپ‌تاپ خود نیازهایشان را برطرف کنند، انتخاب شغلی که به فضای آنلاین مربوط شود، انتخابی هوشمندانه است.

هم کسب و کارهای قدیمی امروز باید در فضای دیجیتال باشند و هم فرصت‌های شغلی بسیاری در فضای دیجیتال برای افرادی که به دنبال شغلی با آیندۀ روشن و شرایط رو به رشد هستند وجود دارد. ما فراگیری دیجیتال مارکتینگ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. کسب‌وکارهای زیادی به این فضا روی آورده‌اند و اکنون به دنبال کسی هستند که آن‌ها را از رقیبان جلو بیندازد و با تبلیغات مناسب مشتریان را به‌سوی آن‌ها بکشاند. شرکت در دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ شما را به چنین شخصی تبدیل می‌کند.

در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال MYDMC مهارت‌های لازم برای فعالیت در فضای دیجیتال را یاد می‌گیرید و با شیوه‌های جدید تبلیغات به رشد کسب‌وکارکمک خواهید کرد. شرکت در این دوره آموزشی و رفع اشکال توسط متخصصین حوزه دیجیتال مارکتینگ ایران، شما را به یک متخصص حرفه‌ای که باقدرت به‌سوی آینده‌ای روشن حرکت می‌کند تبدیل خواهد کرد. می‌دانید که دوره، دورۀ کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی است و فقط با ورود به حوزه‌های جدید می‌توانید درآمدهایی مطمئن و رو به افزایش داشته باشید.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت تخفیف برای ثبت‌نام با شماره 09057574244و02144622942 تماس بگیرید. مشاوران متخصص ما پاسخگوی سوالات شما هستند.

 

چرا MyDMC بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ ایران است؟

مدرس اصلی این دوره عادل طالبی است. علاوه بر بیش از 20 سال سابقۀ کار در این حوزه و دارا بودن کسب و کار در فضای دیجیتال، او مدرس دوره‌های تخصصی دیجیتال مارکتینگ در سازمان  مدیریت صنعتی ایران و دانشگاه تهران است. با پشتوانه 20 سال تجربه فعالیت واقعی در حوزه دیجیتال مارکتینگ و کسب‌وکارهای آنلاین و سال‌ها سابقه آموزش در بالاترین سطوح آموزشی، بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ را برای شما فراهم کرده است. در این دوره همه‌چیز بر اساس تجربیات واقعی و کسب‌وکارهای حقیقی به شما آموزش داده می‌شود. در طول این دوره همه مهارت‌ها و ابزارهایی که شما برای فعالیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ در بازار ایران نیاز دارید، آموزش داده خواهد شد. پس از پایان دوره شما یک متخصص دیجیتال مارکتینگ هستید که با ابزارهای روز دنیا آشنایی دارید و می‌توانید از مهارت‌های خود درآمد کسب کنید.

برای شرکت در این دوره شما به یک زمان و ساعت خاص محدود نمی‌شوید. هرجایی که باشید و در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید به کلاس‌های آنلاین دوره دسترسی پیدا کنید و همه سوالات خود را از بخش پشتیبانی بپرسید. پس از پایان دوره کلاس‌ها از بین نمی‌روند و شما می‌توانید همیشه به مطالب کلاس‌ها دسترسی داشته باشید و از به‌روزترین اطلاعات در حوزه دیجیتال مارکتینگ اطلاع کسب کنید. این‌ها مطالبی است که دوره MyDMC را به بهترین دوره بازاریابی دیجیتال تبدیل می‌کند. فراموش نکنید که یادگیری دیجیتال مارکتینگ برای هر شغلی لازم و ضروریست.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت تخفیف برای ثبت‌نام با شماره 09057574244و 02144622942تماس بگیرید. مشاوران متخصص ما پاسخگوی سوالات شما هستند.

 

آیا پس از اتمام دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ میتوان شروع به کار کرد؟

قطعا بله. در طول مدت این دوره آموزش‌های عملی به شما داده می‌شود و هر هفته تمرین‌ها و پروژه‌هایی از شما خواسته می‌شود که شما را به یک دیجیتال مارکتر حرفه‌ای تبدیل می‌کند. عادل طالبی و 12 مدرس متخصص دیگر در طول دوره همه تجربیات خود را به شما منتقل می‌کنند تا در پایان بدون ترس از کار با مشتریان حقیقی و تجربه‌های واقعی وارد بازار کار شوید. مهم‌ترین نکته برای شروع فعالیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ زمان است. افراد زیادی در حال شکار فرصت‌های دیجیتال مارکتینگ هستند. پس زمان را از دست ندهید و همین‌الان برای پرش به‌سوی آینده‌ای روشن حرکت کنید.

 

همین حالا جهت مشاوره عدد 2 را به 10004946 ارسال کنید. مشاوران ما شما را با توجه به شغلی که دارید راهنمایی خواهند کرد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر از محتوا و اساتید دوره اینجا کلیک کنید