بازار/تخمین حقوق 1400 بر اساس اطلاعات دریافتی از 50 هزار نفر از شاغلان در 41 گروه شغلی مختلف از جمله بازاریابی، فروش، مهندسی و … در 31 استان کشور با استفاده از لینک زیر در ایران سلری:

برای تخمین حقوق 1400 کلیک کنید

ایران سلری محصولی از ایران تلنت در حوزه حقوق و دستمزد است که پس از دریافت اطلاعات شما و تحلیل اطلاعات موجود در دیتابیس، حقوق افراد با تحصیلات، سابقه کار و تخصص شما را نشان می­دهد. این اطلاعات از افراد گردآوری شده و شما بدون ذکر نام افراد می­توانید به آن دسترسی داشته باشید.

فردی با سابقه کاری و تحصیلات شما چقدر حقوق می گیرد

 

 مهم ترین اطلاعاتی که در این گزارش بدست می آورید شامل:

1. وضعیت حقوق شما در استانی که در آن شاغل هستید

پس از وارد کردن اطلاعات حقوق و دستمزد، تخمینی از وضعیت بازار کار در استان شما و نیز حوزه تخصصی که در آن فعالیت می­کنید ارائه خواهد شد.

 

2. رنج حقوقی افراد مشابه شما در کشور

بر اساس الگوریتم هوشمندی که طراحی شده است شما می­توانید حقوق افراد با تجربه، تحصیلات، تخصص و مهارت مشابه به خودتان را مشاهده کنید.

3. وضعیت حقوق شما در مقایسه با 3 فرد مشابه در کشور

در این بخش اطلاعات کاملا جزئی از مشخصات سه نفر که وضعیتی شبیه شما دارد، به شما ارائه می شود، توجه داشته باشید که منظور از فرد مشابه، فردی است که استان محل کار، گروه شغلی و رده شغلی مشابه شما دارد.

4. مقایسه وضعیت حقوق زنان و مردان مشابه شما

در این بخش نموداری به شما ارائه خواهد شد که به تفکیک جنسیت داده هایی را در اختیار شما قرار می دهد.

 

درباره ایران سلری:

ایران سلری به عنوان اولین و معتبرترین مرجع حقوق و دستمزد از سال 1392 گزارش‌هایی را تحت عنوان «گزارش حقوق و دستمزد» منتشر کرد. هدف اصلی از انتشار این گزارش‌ها، ایجاد شفافیت در مورد نرخ دستمزدها در بازار، کمک به کارجویان برای برنامه­ریزی شغلی، آگاهی از وضعیت بازارکار و موفقیت در مذاکرات حقوق و دستمزد است. لازم به ذکر است که کلیه اطلاعات کاربران نزد ایران سلری محفوظ بوده و کلیه گزارش ها به صورت بدون نام منتشر می شوند.