سایت ارزی (Arzee)/بررسی لایحه بودجه سال 1400 کل کشور با حضور نوبخت در دستور کار جلسه علنی امروز (سه شنبه 14 بهمن) مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

جلسه امروز مجلس با موضوع بررسی بودجه در حالی آغاز شد که چند روز قبل سخنگوی هیئت رئیسه از دعوت روحانی برای حضور در این جلسه خبر داد، اما امروز نوبخت به عنوان نماینده دولت در صحن علنی مجلس حاضر شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق: کلیات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق به صورت مشروط رأی آورد

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 مجلس اظهار داشت: من فکر می‌کنم لایحه دولت به جای 841 هزار میلیارد تومان حداقل 1050 هزار میلیارد تومان بوده است.
وی افزود: بسیاری از اعضای کمیسیون تلفیق با کلیات لایحه بودجه ارائه شده توسط دولت موافق نبودند اما به صورت مشروط کلیات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق رأی آورد.

امیرآبادی: لایحه دولت قابل دفاع نیست/ بودجه را سیاسی نوشته‌اند

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: کلیات لایحه بودجه 1400 ارائه شده از سوی دولت به هیچ وجه قابل دفاع نیست چرا که یک لایحه کاملاً سیاسی است.

آصفری: شاهد قاچاق ارز در کشور هستیم/ باید انضباط مالی در بودجه ایجاد شود

نماینده اراک در مجلس گفت:  پس از بررسی‌ها و اصلاحاتی که کمیسیون تلفیق بودجه در جریان بررسی لایحه بودجه 1400 داشت شفاف‌سازی در بودجه صورت گرفت.

نماینده ساری: کاهش رانت و فساد را در بودجه ۱۴۰۰ نمی بینیم

علی بابائی کارنامی نماینده ساری گفت: بررسی لایحه بودجه را در فضای هیجانی آغاز کردیم و با نگاهی به آن در میابیم که کاهش وابستگی به نفت که یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری بود در آن لحاظ نشده است. همچنین کاهش رانت و فساد را در بودجه شاهد نیستیم.