تسنیم/ اطلاعات کامل خودروهای تجملی (لوکس) موجود در کشور در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است و به محض تصویب و ابلاغ آئین‌نامه‌های اجرایی اخذمالیات از این خودروها، این قانون اجرایی خواهد شد.
اخیرا معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی اخیرا اعلام کرده است: اطلاعات کامل خودروهای لوکس یعنی خودروهایی که ارزش روز آنها بیش از یک میلیارد تومان باشد یا به صورت تجمیعی خودروهای یک فرد یا افراد تحت تکفلش بیش از یک میلیارد تومان باشد را نیروی انتظامی در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار داده است و این سازمان به راحتی با علم و اطلاع، می‌تواند درباره مالیات آن‌ها تصمیم گیری کنند.
اطلاعات کامل خودروهای تجملی (لوکس) موجود در کشور در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است و به محض تصویب و ابلاغ آئین‌نامه‌های اجرایی اخذمالیات از این خودروها، این قانون اجرایی خواهد شد.
آیین نامه‌های اجرایی اخذ این مالیات به دولت فرستاده شده و در کمیسیون اقتصادی دولت هم به تصویب رسیده است. این آیین‌نامه‌ها بعد از طرح در هیات دولت، تصویب و برای اجرا به دستگاه‌های مختلف ابلاغ می‌شود. براساس قانون، تا دی یا بهمن‌ برای وصول مالیات از خودروهای تجملی مهلت داریم اما بعد از ابلاغ، میزان مالیات مشمول برای صاحبان این خودروها اعلام خواهد شد.
سال گذشته 47 دستگاه اجرایی، در تبادل با سازمان اموذ مالیاتی کشور، اطلاعات می‌دادند و امروز بیش از 90 دستگاه به سازمان مالیاتی دیتا می‌دهند.
هم اکنون دستگاهی نداریم که اطلاعات موردنیاز  را در اختیار  سازمان امور مالیاتی قرار  ندهند و  جریان تبادل دیتا برقرار است اگرچه کیفیت لازم را برخوردار نیست. تمام دستگاه‌های اجرایی، اطلاعات و دیتاهای مورد نیاز را بهتر از گذشته در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار دادند و این کار موجب شد تا گام نهایی طرح جامع مالیاتی به اجرا در آمد.