1403/01/09

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

تصاویر لو رفته از آیپد مینی جدید طراحی متفاوت آن را نشان می‌دهند

تصاویر لو رفته از آیپد مینی جدید طراحی متفاوت آن را نشان می‌دهند

آیپد مینی فعلی در برابر مدل‌های جدید آیپد ایر و آیپد پرو طراحی بسیار قدیمی دارد و اپل هم به‌خوبی از این موضوع خبردار است. طی ماه‌های گذشته چندین گزارش در مورد طراحی جدید مدل بعدی آیپد مینی منتشر شده و بالاخره ساعاتی قبل یکی از افشاگران اولین تصاویر رندر این مدل آیپد را منتشر کرد.

باید خاطرنشان کنیم این رندرها تبلیغاتی نیستند بلکه افشاگر موردنظر با بهره‌گیری از طرح‌های شماتیک و تصاویر واقعی این رندرها را ایجاد کرده تا هویت منابع لو نرود. در هر صورت همانطور که می‌بینید، طراحی آیپد مینی جدید به شدت یادآور آیپد ایر است و به نظر می‌رسد با مدل کوچک‌تر آن روبرو خواهیم شد. در ادامه می‌توانید طراحی این دو تبلت را با یکدیگر مقایسه کنید.

آیپد مینی جدید

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، اپل دکمه‌ی هوم را از آیپد مینی حذف کرده و با این کار حاشیه‌های نمایشگر کاهش پیدا کرده است. روی هم رفته به غیر از تفاوت ۳ میلی‌متری در طول و عرض، این مدل جدید از نظر اندازه تفاوت خاصی با نسل قبلی ندارد. با این حال، به لطف کاهش حاشیه‌های نمایشگر با صفحه‌نمایش بزرگ‌تری سروکار خواهیم داشت.

گفته می‌شود آیپد مینی جدید از اندازه‌ی ۲۰۶.۳ در ۱۳۷.۸ در ۶.۱ میلی‌متر بهره می‌برد و این یعنی حتی ضخامت آن هم با تغییری روبرو نشده است. البته حالا مانند آیپد ایر شاهد تخت شدن لبه‌های آیپد مینی جدید هستیم.

آیپد مینی جدید
  • آیپد مینی جدید

حسگر اثر انگشت درون دکمه‌ی پاور تعبیه شده و ظاهرا اسپیکرها هم بهبود قابل توجهی داشته‌اند. در ضمن بالاخره اپل پورت لایتنینگ را کنار گذاشته و در عوض همراه با پورت USB-C راهی بازار می‌شود. به گفته‌ی منابع آگاه، آیپد مینی تازه‌نفس در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و طلایی راهی بازار خواهد شد.

این تبلت از مدل کوچک‌تر اپل پنسل پشتیبانی می‌کند و قلب تپنده‌ی آن هم چیپست A14 خواهد بود. یک مدل با قابلیت اینترنت ۵G هم راهی بازار خواهد شد و تا انتهای سال جاری میلادی به دست کاربران می‌رسد.

  • جعبه‌گشایی و بررسی اپل آی‌مک ۲۴ اینچی ۲۰۲۱ با پردازنده‌ی M1

منبع: ۹To5Mac

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *