1403/01/10

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال ونوین به همراه نمودار (۲۴ شهریور ماه ۱۳۹۹)

تحلیل تکنیکال ونوین به همراه نمودار (۲۴ شهریور ماه ۱۳۹۹)

تحلیل تکنیکال ونوین به همراه نمودار (24 شهریور ماه 1399)

بانک اقتصاد نوین در تیر ماه سال 1380 بر اساس مجوز بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار، اقدام به پذیره نویسی سهام نمود. در طول معاملات امروز، بالغ بر 206 میلیون برگ سهم با قیمت پایانی 4240 ریال (0.95%+) داد وستد شد و آخرین معامله نیز در قیمت 4320 ریال به انجام رسید.

بررسی تابلو معاملاتی نشان از قدرت 1.2 برابری خریداران حقیقی به فروشندگان حقیقی می دهد؛ به طوری که هر کد حقیقی بطور میانگین 20 میلیون تومان خرید داشته است و میانگین 17 میلیون تومان هم توسط فروشندگان حقیقی به فروش رسیده است.

بررسی تکنیکالی سهم حاکی از صعود سهم درون یک موج اصلاحی بالا رونده می دهد و از نظر تکنیکال کلاسیک نیز، نمودار قیمتی سهم درون مجموعه ای از کانال های صعودی در حال نوسان است که با برخورد به کانال سطح دوم، با اصلاح روبرو شد و از قیمت 737 تومان تا حوالی 400 تومان کاهش قیمت پیدا کرد. در حال حاضر سهم درون موج b از روند جدید خود قرار گرفته است که از محدوده حمایتی 400-415 تومان با حمایت خریدارن روبرو شد و اکنون چند روز است که از این ناحیه فاصله گرفته است. در صورت ادامه تقاضا برای خرید سهم، اهداف آن را می توان 500 تومان، 583 تومان و 737 تومان در نظر گرفت.

از طرف دیگر اگر سهم مجددا با افزایش عرضه ها روند نزولی به خود بگیرد و حمایت خط روند صعودی را از دست بدهد، حمایت های آن را می توان بازه 400-415 تومان و 330-350 تومان در نظر گرفت.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم ارزی(Arzee.ir) بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. شما میتوانید جهت مشاهده آپدیت سهام درخواستی خود به کانال Signal_tahlil (تحلیل با ارزی(Arzee.ir)) مراجعه نمایید.

برگرفته از سیگنــال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *