2024/04/20

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال آبادا

تحلیل تکنیکال آبادا

شرکت تولید نیروی برق آبادان با نماد آبادا در گروه عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم فعالیت قرار دارد و در زمینه تولید انرژی نیروی برق فعالیت می کند.

معاملات این نماد امروز با حداکثر مثبت به کار خود پایان داد و در طی این معاملات حجم 3.77 میلیون برگه سهم بین خریداران و فروشندگان جا به جا شد، در حالی که میانگین حجم ماه این شرکت 544 هزار برگه سهم بوده و با این مقایسه حجم امروز این نماد حدودا 7 برابر میانگین حجم ماه خود بوده است. خرید هر حقیقی حدود 138 میلیون ریال و فروش هر حقیقی چیزی در حدود 12.5 میلیون ریال بوده و در نتیجه قدرت خریدار به فروشنده حدودا 11 برابر را نشان می دهد. همچنین امروز به میزان 11619 میلیون ریال ورود پول حقیقی در این نماد مشاهده شد.

در ادامه به بررسی نمودار قیمتی این نماد خواهیم پرداخت.

بررسی نمودار قیمتی
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

هشدار: قبل از اینکه به بررسی تکنیکی این نماد بپردازیم باید در نظر داشته باشید که به دلیل عدم وجود دیتای کافی(داده های نموداری) در نمودار این نماد، احتمال خطای تحلیلی بالا خواهد بود.

حضور قیمتی این نماد را می توان در داخل یک کانال نزولی یافت که موقعیت فعلی آن بر روی حمایت خط میدلاین این کانال قرار دارد که هم زمان نیز با حمایت استاتیک 830 تومانی و یک نسبت فیبو ناچی در همین قیمت تلاقی دارد. با رسیدن قیمت به این محدوده شاهد تحرکات مثبتی از سمت خریداران می باشیم اما با این وجود کماکان قیمت در یک مسیر نزولی قرار دارد و هنوز داده های کافی مبنی بر ایجاد روند صعودی رویت نگردیده است.

با این حال به شرط حفظ ناحیه حمایتی 800 الی 830 تومان می توان در آینده امیدوار به رشد قیمت این نماد بود که در این صورت مقاومت های پیش روی قیمت در محدوده مقاومتی سقف کانال نزولی و پس از آن در 1550 الی 1650 تومان قرار خواهد داشت.

لازم به ذکر است در صورت از دست رفتن حمایت ذکر شده ، محدوده حمایتی بعدی برای قیمت در 680 تومان قرار می گیرد.

برای مشاهده تحلیل های بیشتر به کانال تلگرام تحلیل با ارزی(Arzee.ir) به آدرس signal-tahlil  مراجعه فرمایید.

برگرفته از سیگنــال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *