1403/01/09

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

تحلیل‌گر سرشناس: تزوس و چین لینک شرایط فاندامنتال بسیار خوبی دارند

تحلیل‌گر سرشناس: تزوس و چین لینک شرایط فاندامنتال بسیار خوبی دارند

تحلیل‌گر سرشناس: تزوس و چین لینک شرایط فاندامنتال بسیار خوبی دارند

یکی از تحلیل‌گران و چهره‌های شناخته‌شده حوزه ارز دیجیتال، گفته است تزوس و چین لینک شرایط فاندامنتال بسیار مناسبی دارند و ممکن است در ادامه عملکرد قیمتی خوبی هم داشته باشند.

به گزارش کریپتو گلوب، آرون آرنولد (Aaron Arnold)، یکی از مجریان برنامه محبوب آلت کوین‌ دیلی (Altcoin Daily) که بیش از ۱.۱۶ میلیون دنبال‌کننده در یوتیوب دارد، خطاب به دنبال‌کنندگان خود گفت که لینک، توکن بومی شبکه اوراکل غیرمتمرکز چین‌ لینک که بر بستر اتریوم توسعه یافته، یکی از برترین انتخاب‌های او برای این ماه است.

او پیوستن اریک اشمیت (Eric Schmidt)، مدیرعامل سابق گوگل، به‌عنوان مشاور استراتژیک به چین‌ لینک لبز (Chainlink Labs) را خبری صعودی می‌داند.

آرنولد در این باره گفته است:

چین‌ لینک روز سه‌شنبه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که قرار است اریک اشمیت این شرکت را در مسیر افزایش مقیاس‌پذیری و به‌کارگیری اوراکل‌ها در راه‌اندازی قراردادهای هوشمند، راهنمایی کند. این یک موفقیت بزرگ است، او مرد بسیار با نفوذی است و این موفقیت بزرگی برای چین‌ لینک لبز خواهد بود.

تحلیل‌گر سرشناس: تزوس و چین لینک شرایط فاندامنتال بسیار خوبی دارند

مجری برنامه آلت‌ کوین دیلی نسبت به ارز دیجیتال تزوس هم خوش‌بین بوده و اعلام کرده است که اخیراً استودیوی بازی‌سازی یوبی‌ سافت (Ubisoft)، توسعه‌دهنده مجموعه اساسینز کرید (Assassin’s Creed) و بسیاری از عناوین مشهور دیگر، این شبکه بلاک چینی لایه اول را برای راه‌اندازی خط جدید توکن‌های غیرمثلی (NFT) درونِ بازی‌های خود انتخاب‌ کرده است.

شرکت توسعه‌دهنده تزوس عزم خود را برای ساخت یک «متاورس واقعی» جزم کرده و قرار است این شبکه به پروژه‌های فعال در حوزه بازی کمک کند تا محدودیت‌های ابتدایی را که با آن مواجه هستند، از جمله مقیاس‌پذیری و مصرف بالای انرژی در شبکه‌های بلاک چینی، برطرف کنند.

آرنولد حمایت یوبی‌سافت را یک «نقطه عطف و پیروزی بزرگ» برای پذیرش و پتانسیل رشد قیمتی تزوس می‌داند.

او گفته است:

یوبی‌سافت، غول بازی‌سازی جهان، اولین شرکت بزرگ فعال در صنعت بازی است که توکن‌های غیرمثلی درون‌برنامه‌ای خود را راه‌اندازی خواهد کرد. این یک نقطه عطف بزرگ برای ارزهای دیجیتال، توکن‌های غیرمثلی و به‌طور کلی صنعت بازی است. اکنون این غول بازی‌سازی توکن‌های غیرمثلی را در یکی از مجموعه بازی‌های دنباله‌دار اصلی خود که قرار است در قالب یک ایده جدید و بر بستر شبکه تزوس اجرا شود، پیاده‌سازی خواهد کرد. این موضوع برای پذیرش [ارزهای دیجیتال] و برای تزوس یک پیروزی بزرگ است.

در حال حاضر لینک و تزوس به ترتیب با قیمتی حدودا ۱۹.۲۲ و 4.49 دلار معامله می‌شوند.

تحلیل‌گر سرشناس: تزوس و چین لینک شرایط فاندامنتال بسیار خوبی دارند

منبع: ارزدیــجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *