1403/01/10

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

تحلیل‌گر بلومبرگ: قیمت بیت کوین یا به ۵۰۰ هزار دلار می‌رسد یا صفر خواهد شد

تحلیل‌گر بلومبرگ: قیمت بیت کوین یا به ۵۰۰ هزار دلار می‌رسد یا صفر خواهد شد

تحلیل‌گر بلومبرگ: قیمت بیت کوین یا به ۵۰۰ هزار دلار می‌رسد یا صفر خواهد شد

 یکی از تحلیل‌گران خبرگزاری بلومبرگ معتقد است که عرضه محدود بیت کوین و سناریوی طلای دیجیتالی که برای این ارز دیجیتال مطرح می‌شود، قیمت آن را به‌شدت بالا خواهد برد. با این حال، او معتقد است اگر زمان زیادی سپری شود و این ارز دیجیتال به اهداف خود نرسد، تا مرز نابودی پیش خواهد رفت.

به گزارش کوین تلگراف، مایک مک‌گلون (Mike McGlonee)، تحلیل‌گر بلومبرگ در دورنمای این خبرگزاری از وضعیت ماه سپتامبر (شهریور) اعلام کرد که احتمال دارد شاهد رسیدن قیمت بیت کوین به ۵۰۰,۰۰۰ دلار باشیم. او در بخشی از صحبت‌های خود گفت که امکان شکست بیت کوین در رسیدن به این هدف هم وجود دارد. او همچنین بر این مسئله که بیت کوین طلا دیجیتال است نیز تأکید کرد و گفت که عرضه محدود بیت کوین و افزایش تقاضا، شاخص‌هایی کلیدی از افزایش پذیرش پادشاه ارزهای دیجیتال هستند. مک‌گلون در ادامه ضمن مقایسه وضعیت فعلی با سال ۲۰۱۷ میلادی گفت:

بخش بزرگی از بازار دارایی‌های دیجیتال رفتاری افراطی مشابه سال ۲۰۱۷ دارد، اما پایه‌های بازار به‌واسطه رشد دیفای و صرافی‌های غیرمتمرکز قدرتمندتر [از سال ۲۰۱۷] است. عرضه محدود در مقابل افزایش تقاضا اصلی‌ترین شاخصه‌ها برای بیت کوین هستند. از سوی دیگر، اقتصاد کلان به رسیدن بیت کوین به ارزش بازار طلا و قیمت پیش‌بینی‌شده ۵۰۰,۰۰۰ دلار حمایت می‌کند. این احتمال هم وجود دارد که [بیت کوین] شکست بخورد.

مک‌گلون در اظهارنظر خود به پیش‌بینی‌هایی اشاره می‌کند که بر اساس آنها، ارزش بازار بیت کوین به ارزش بازار ۹ تریلیون دلاری طلا نزدیک‌تر می‌شود و درنهایت به آن می‌رسد. با تقسیم حجم بازار بر تعداد عرضه کل ۲۱ میلیون واحدی بیت کوین، قیمت هر واحد از این ارز دیجیتال به ۴۲۸,۵۷۱ دلار خواهد رسید. آنتونی پومپلیانو (Anthony Pompliano)، از بنیان‌گذاران مورگان کریک دیجیتال (Morgan Creek Digital)، نیز در اظهارنظری مشابه اعلام کرده بود قیمت بیت کوین به ۴۲۸,۵۷۱ دلار می‌رسد.

باید منتظر ماند و دید که آیا پیش‌بینی افرادی نظیر مک‌گلون به حقیقت می‌پیوندد یا نه.

منبع: ارزدیــجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *