1403/01/10

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

تحلیلگر بلومبرگ: در سال ۲۰۲۳ دوباره شاهد رشد اتریوم خواهیم بود

تحلیلگر بلومبرگ: در سال ۲۰۲۳ دوباره شاهد رشد اتریوم خواهیم بود

تحلیلگر بلومبرگ: در سال ۲۰۲۳ دوباره شاهد رشد اتریوم خواهیم بود

مایک مک‌گلون، استراتژیست ارشد کامودیتی در بلومبرگ، با نگاهی به شرایط اقتصاد کلان و سیاست‌های احتمالی فدرال رزرو، عقیده دارد که ارزهای دیجیتال در سال آینده به‌مراتب عملکرد بهتری از دارایی‌های سنتی خواهند داشت.

به گزارش دیلی هودل،‌ مک‌گلون در تحلیل جدید خود خاطرنشان می‌کند که در سال ۲۰۲۲، ارزش بازار ارزهای دیجیتال تا اوایل دسامبر، ۱.۳تریلیون دلار کاهش یافته که رقمی تقریباً معادل با کاهش مجموع ارزش بازار آمازون و گوگل بوده است.

این استراتژیست می‌گوید که این ارقام نشان می‌دهند که بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال هنوز در مرحله ابتدایی رشد خود قرار دارد.

مگ‌گلون افزود:

سخت‌گیرانه‌ترین سیاست‌های پولی انقباضی فدرال رزرو در ۴۰ سال گذشته دلیل خوبی برای ایجاد روند نزولی اقتصاد کلان است؛ اما در سال ۲۰۲۳ احتمالاً درباره دارایی‌هایی باشد که از چرخش سیاست‌های بانک مرکزی سود خواهند برد. اگر آنها به‌سمت کاهش سخت‌گیری‌ها حرکت نکنند، جهان ممکن است به‌شدت به‌سمت رکود حرکت کند که پیامدهایی برای همه دارایی‌های پرریسک خواهد داشت. وضعیت پایه در اقتصاد ما یک دوره طولانی کاهش تورم است که نتیجه آن رشد بازار ارزهای دیجیتال خواهد بود؛ همان طور که شاخص بلومبرگ گلسی کرپیتو نیز آن را تأیید می‌کند.

این استراتژیست می‌گوید سلطه استیبل کوین‌ها در میان پنج دارایی بزرگ دیجیتال از نظر حجم بازار، در واقع ارزشمند‌بودن اتریوم را نشان می دهد. او خاطرنشان کرد این فناوری زیربنایی اتریوم است که امکان انجام معاملات سریع و ارزان این دلارهای دیجیتالی را فراهم می‌کند.

مگ‌گلون در پایان گفت:

پیش‌داوری ما بر این اصل استوار است که در بلندمدت رقبای کمی وجود خواهند داشت که این فناوری پیشرفته از انجام آن چیزی باز دارند که بازارهای آتی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله انجام دادند. از توکن‌های غیرمثلی و صرافی‌های غیرمتمرکز از جمله پیشرفت‌های دیگری هستند که استفاده از آن‌ها را اتریوم ممکن کرده است.

منبع: ارزدیــجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *