1403/01/10

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

تحلیلگر ارزهای دیجیتال: سه توکن آماده جهش هستند

تحلیلگر ارزهای دیجیتال: سه توکن آماده جهش هستند

تحلیلگر ارزهای دیجیتال: سه توکن آماده جهش هستند

با رشد دوباره بیت کوین از سطح ۴۰٬۰۰۰ دلار، یکی از تحلیلگران بازار نظر خود را درباره احتمال جهش سه آلت کوین گفته است. علاوه بر این، او درباره تأثیری که ضرر معامله‌گران قراردادهای آتی شورت (Short) بر روند صعودی بیت کوین دارد نیز صحبت کرده است.

به گزارش دیلی هودل، یکی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال اخیراً درباره پیش‌بینی‌های خود از اهداف بلندمدت سولانا، رقیب اصلی اتریوم و همچنین احتمال جهش اولنچ (Avalanche) و تِرا (Terra) صحبت کرده است.

این تحلیلگر با نام اینمورتال (Inmortal) در توییتر، به ۱۵۲٬۱۰۰ دنبال‌کننده خود گفته است انتظار دارد قیمت لونا، توکن بومی شبکه ترا، بعد از حفظ سطح حمایت خود در حدود ۸۰ دلار، افزایش یابد و سه رقمی شود. او گفته است «تا چشم به هم بزنید لونا ۱۰۰ دلاری خواهد شد».

نمودار قیمت لونا در نمای ۱۲ساعته.

در زمان نگارش این مطلب، لونا با قیمت ۹۴.۸۸ دلار معامله می‌شود.

علاوه بر این، دیدگاه اینمورتال نسبت به توکن بومی پروتکل قرارداد هوشمند اولنچ، رقیب اتریوم، نیز صعودی است. او گفته است اولنچ احتمالاً مسیر لونا را دنبال می‌کند. گفتنی است اولنچ اکنون با قیمتی حدود ۷۹.۷۳ دلار معامله می‌شود.

مقایسه نمودارهای اولنچ و لونا در نمای ۴ ساعته.

این تحلیلگر پیش‌بینی عجیبی هم درباره سولانا مطرح کرده و معتقد است این ارز دیجیتال این پتانسیل را دارد که بیش از ۸۳۰ درصد از قیمت فعلی خود، یعنی ۱۱۰ دلار، رشد داشته باشد.

او گفته است:

ممکن است اکنون زمان خریدن سولانا زیر ۱۰۰ دلار و فروش آن در آینده با قیمتی بالای ۱٬۰۰۰ دلار باشد.

او همچنین گفته است از بیت کوین انتظار دارد در این هفته پس از بازگشت به بالای ۴۰٬۰۰۰ دلار، جهش صعودی خود را شروع کند.

به‌گفته اینمورتال:

در صورتی که بیت کوین بتواند سطح شروع هفته خود را پس بگیرد، برنامه من بازکردن موقعیت معاملاتی لانگ (خرید) روی این ارز دیجیتال خواهد بود؛ اما اگر نتواند چنین سطحی را دوباره به دست آورد، وارد یک موقعیت شورت (فروش) خواهم شد.

نمودار قیمت بیت کوین در نمای ۴ساعته.

اینمورتال گفته است اوایل هفته وقتی بیت کوین کمتر از ۴۰٬۰۰۰ دلار معامله می‌شد، برخی از سرمایه‌گذاران موقعیت شورت باز کردند. این افراد اکنون به دام افتاده‌اند و احتمالاً مجبور خواهند شد بیت کوین بخرند تا ضرر خود را کاهش دهند.

او افزود:

معامله‌گرانی که به‌خاطر ورود به موقعیت‌های شورت آخر هفته خود را با ضرر پشت سر گذاشته‌اند، ممکن است [با خرید‌های خود] باعث افزایش قیمت در هفته بعدی شوند.

معامله‌گران موقعیت‌های معاملاتی شورت، در واقع بیت کوین را از یک صرافی قرض می‌گیرند و آن را با قیمت مشخصی می‌فروشند؛ به این امید که قیمت‌ها کاهش یابد تا بتوانند با پس‌دادن بیت‌کوین با قیمت‌های پایین‌تر، سود کسب کنند.

اگر قیمت برخلاف پیش‌بینی آنها تغییر کند، مجبور می‌شوند بیت کوین را با قیمت‌های بالاتر بخرند تا بدهی خود را به صرافی پرداخت کنند و همین موضوع می‌تواند باعث شروع روند صعودی شود.

منبع: ارزدیــجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *