2024/04/18

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

تجربه سرمایه‌گذاری آنلاین در صندوق‌های سرمایه‌گذاری با سیگنال

تجربه سرمایه‌گذاری آنلاین در صندوق‌های سرمایه‌گذاری با ارزی(Arzee.ir)

به گزارش ارزی(Arzee.ir)، بعد از ابلاغ دستورالعمل سرمایه‌گذاری برخط در صندوق‌های سرمایه‌گذاری، اپلیکیشن بزرگ «ارزی(Arzee.ir)» برای صدور و ابطال صندوق‌های سرمایه گذاری فعالیت خود را آغاز نمود. با راه‌اندازی این اپ بزرگ می‌توان مدعی شد همه مردم می‌توانند از این امکان بهره‌مند شوند.

یکی از مهمترین مشکلات بازارسرمایه کمبود شعب فیزیکی نهادهای مالی در کل کشور است. نبود دسترسی آسان به سرمایه‌گذاری در این صندوق‌ها شاید یکی از عواملی ست که سرمایه گذاری مستقیم را با مشکلاتی مواجه کرده است. در حال حاضر اپلیکیشن بزرگ «ارزی(Arzee.ir)» در اغلب گوشی های مردم وجود دارد و برای رفع این مشکل نقش آفرینی می کند.

در گذشته هر مدل صندوقی برای اینکه بتواند صدور و ابطال آنلاین در صندوق‌ها انجام دهد، باید یک پلتفرم ایجاد می‌کرد و کار‌های بازاریابی، برندینگ و پشتیبانی را انجام می‌داد. در حال حاضر مدیر صندوق ها می‌توانند از اپلیکیشن «ارزی(Arzee.ir)» برای جذب سرمایه صندوق های خود استفاده کنند.

وبینار رایگان خرید آنلاین صندوق‌های سرمایه‌گذاری در ارزی(Arzee.ir)

می‌دانیم که بیش از 200 صندوق سرمایه‌گذاری در کشور ما مشغول به فعالیت هستند که هر کدام روش و تیم مدیریتی خاص خود را دارند. سوال اینجاست که آسان‌ترین مسیر برای شروع سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها چیست و چطور می‌توانیم بهترین صندوق‌ها را انتخاب کنیم؟

https://www.aparat.com/v/FDcaS

 در وبینار رایگان خرید آنلاین صندوق‌های سرمایه‌گذاری به سوالاتی از این دست به طور کامل پاسخ خواهیم داد. بعد از پایان این وبینار شما می‌توانید بهترین صندوقی را که برای شخص شما مناسب است انتخاب کرده و در سریع‌ترین حالت ممکن، سرمایه‌گذاری را شروع کنید.

«ارزی(Arzee.ir)» نخستین اپلیکیشن بازارسرمایه

نخستین اپلیکیشنی که امکان سرمایه گذاری آنلاین در صندوق ها را فراهم کرد از خانواده بازارسرمایه است. اپلیکیشن «ارزی(Arzee.ir)» متعلق به شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت می باشد. این اپلیکیشن حدود ۷ میلیون نفر استفاده کننده تخصصی دارد و در حال حاضر صدور و ابطال 10صندوق سرمایه گذاری را انجام می دهد و تا این لحظه توانسته است حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای صندوق ها منابع مالی جذب کند.

سامانۀ معاملات آنلاین رسام

با وجود دستورالعمل اخیر و حضور اپلیکیشن «ارزی(Arzee.ir)» در این حوزه، امیدواریم در آینده با ثمرات این اتفاق شاهد توسعه خوبی در حوزه صندوق های سرمایه گذاری باشیم.

برگرفته از سیگنــال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *